یافتن پست: #دار

زهرا
زهرا

ﺧﺪاﯾﺎ ، ﻫﺮﻛﺲ ﺑﯿﺎدم ﻫﺴﺖ ؛ ﺗﻮ ﺑﯿﺎدش ﺑﺎش ؛ اﮔﺮ ﻛﻨﺎرم ﻧﯿﺴﺖ ؛ ﺗﻮ ﻛﻨﺎرش ، ﺑﺎش ؛ اﮔﺮ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ ؛ ﺗﻮ ﭘﻨﺎﻫﺶ ﺑﺎش ؛ و اﮔﺮﻏﻢ دارد ؛ ﺗﻮ ﻏﻤﺨﻮارش ﺑﺎش

دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 17:27
+7
arash nazraz
arash nazraz
آهای مرغ عشق فخر نفروش,معشوقه توهم ب لطف قفس وفادار مانده....!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 17:19
+6
zohre
zohre

اهــل كجـــا بــودنـــت مـهـــم نیـســـت . . . اهــل و بـجــا بــودنــت مهــمــه . . . منطـقــه زنــدگــیـت مهــم نـیســت . . . منـطــق زنــدگیــت مــهمـه . . . درود بـــر دوســـتانی كــه . . . دعــا دارنــد . . . ادعـــا نــدارنـ

دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 17:13
+5
arash nazraz
arash nazraz
ای کاش.....فردا ک از خواب بیدار میشیم........زندگی ی رنگ دیکه باشه......هم رنگ آرزوهامون
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 17:09
+6
zohre
zohre

آدما رو زیاد تنها نذارین تو تنهایی شون یه دنیایی برا خودشون می سازن که دیگه شما توش جا ندارین!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 17:04
+6
زهرا
زهرا


انگیزه ای برای آمدن ندارم تکراری شده است حتی این دفتر تنهایی من.


دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 16:58
+5
hosein
hosein
دم روزگار گرم....
یه عمره داره بدون گارانتی سرویسمون میکنه !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 14:15
+6
بهناز جوجو
بهناز جوجو

دیگ...بیخیال.....حرفه...مَردُم...میشَم.........دوسِش..دارَم...هَمین.....خودِش..میدونِ....بِ اَندازِه ی..کی....و..شایَدَم..بیشتَر........کُلِه...زِندِگیم...شُده...اگ..ناراحت شدی...بهت خطاب دادم..ببخشید.... :(

دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 11:34
+6
بهناز جوجو
بهناز جوجو

لحظه هایی هست که بی هیچ دلیلی حال خوشی نداری نه خودت می فهمی دردت چیست ، نه دیگری…

دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 11:31
+5
بهناز جوجو
بهناز جوجو

گاهی دوست داری تا ابد با همه رنج هایش هر روز بیشتر از همیشه عاشقش شوی ، عاشقش بمانی عاشق همانی که نیست ، نخواهد بود

دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 11:30
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ