یافتن پست: #دار

محمد
محمد
گاهی چه اصرار بیهوده ایست اثبات دوست داشتنمان ...چرا که دوست ترمان دارند وقتی دوستشان نداریم:)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 18:23
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا دقت کردین هروقت گرسنه میای خونه، اون شب اتفاقی غذا ندارین . اما یه شب که بیرون غذا می خوری وقتی میای خونه می بینی غذای مورد علاقت رو درست کردن !
۱۰۰۰ بارام پیش اومده
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 18:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آیا میدانید گونه ای از عنکبوت های ماده بعد از
جفت گیری
نرهای خود را میخورند!؟
آنها تنها موجوداتی هستند که فهمیده اند شوهربه
هیچ دردی نمیخورد!!!









عمه ندارم :D

دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 18:18
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی دلت از کسی میگیره که فکر می کردی

با تمام آدمهای کنارت فرق داره ... :(
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 18:15
+4
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 18:05
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
او حتی تولدم را به من تسلیت هم نگفت................به درک عوضش همه ی دوستام اینجا بهم تبریک گفتن که واسه خیلی ارزش داره.بعله
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 18:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضیا بصورت کاملآ شیک و مجلسی گاو تشریف دارن..!
ما هم مثل مردم هند واسشون احترام قائلیم...
شیک و مجلسی!!!! :))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 17:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

والآ بـآ هم رو دَر وایسی که نــداریم!
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
..
.

.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هــــَـر کـــی لایک نکنه  عمه اشو دوس نداره!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 17:49
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 17:39
+6
arash nazraz
arash nazraz
مسکینی دیدم با کفش پاره شکر میکرد خدا را!!!! گفتم که ... کفش پاره شکر خدا ندارد!! گفتا یکی شکر میکرد :
.
.
.
.
.
.
.
.دیدم پا ندارد.!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 17:32
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ