یافتن پست: #دار

بهناز جوجو
بهناز جوجو

پشت پا خوردم ز هر کس که گفت یار منه چون که دیدم روز و شب در پی آزار منه هرکه دستی از محبت حلقه کرد برگردنم دیدم این دست محبت .حلقه دار منه

دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 11:20
+4
محمد
محمد
عشق زندگی میبخشد
زندگی رنج به همراه دارد
رنج دل شوره می آفریند
دلشوره جرئت میبخشد
جرئت اعتماد به همراه دارد
اعتماد اسیر می آفریند
اسیر زندگی می بخشد
زندگی عشق می آفریند
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 09:57
+3
محمد
محمد
سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ و من خسته از جواب های تکراری :
“غم تمام می شود”
“غصه نخور”
“مشکلات حل می شود ”
و …
دلم می گیرد ، چرا حافظ نمی داند بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی ؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 09:55
+3
sahar
sahar

هوای عصرهای من عجیب تـو را کم دارد آغوش تـو را کم دارد نفس های تـو را کم دارد

دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 01:08
+4
sahar
sahar

مورد داشتیم پسره رو در حال گریه دیدن بهش گفتن چرا داری گریه میکنی!؟ گفته زنم بهم خرجی نمیده!!! {-33-}

دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 01:00
+4
AmiR
AmiR
قطعه سوم وپایانی ترانه
رفتن

حرفات که قلبمو شکست
دستات که مال من نبود
دلت که مال من نبود
هیچ کسی به انداره تو با رفتنش داغونم نکردش
هنوز از رفنت زیاد نمیگذره که حالم اینجوری شده
حالا که رفتی برو بسلامت کورشم اگه نتونم ببیننم خوشبختی تو
تو خاطراتی ه از من داریو پاک کرد ولی من نه همشو نگه میدارم
از اون بوسه اول و دوستدارم گفتنت تا اون آخرش که بی صدا گذاشتیو رفتی
حالا من اینجا تکو تنها نشستم روبه رو ی عکست همراه با سیگاری که اسمتو روش نوشتم تا با کشیدن اون استم تو ذره ای از وجود من بشه
عشقم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:59
+3
sahar
sahar
سلام روزگار...

چه میکنی با نامردی مردمان..

من هم ..

اگر بگذارند ...

دارم خرده های دلم را...

چسب میزنم...

راستی این دل ...

دل می شود ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:56
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
می گویند : شاد بنویس …
نوشته هایت درد دارند!
و من یاد ِ مردی می افتم ،
که با کمانچه اش ،
گوشه ی خیابان شاد میزد…
اما با چشمهای ِ خیس … !!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:54
+3
-1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
بارآخر،من ورق رابادلم بر میزنم!باردیگرحکم کن!  امانه بی دل!بادلت دل حکم کن!حکم دل:هر که دل دارد بیاندازد وسط!تا که ما دلهایمان راروکنیم!دل که روی دل بیفتد،عشق حاکم میشود!پس به حکم عشق ،بازی میکنیم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:52
+4
sahar
sahar
آﺩﻣﺎﯼ ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻋﺎﺷﻖ میشن . . .
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺣﺴﺎﺳﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺮﻭﺯ ﻣﯿﺪﻥ . . .
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻬﺖ میگن ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻥ . . .
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﺩﻝ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ . . .
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﺗﻨﻬﺎﺕ میزارن . . .
ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺯﺧﻤﯽ ﺑﺸﻦ , ﺳﺎﮐﺖ میشن ، ﭼﯿﺰﯼ نمیگن ،
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﺮﻥ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ هیچوقت ﺑﺮ نمیگردن !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:46
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ