یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اینایی که با موبایل بهشون زنگ میزنی و یهو قطع میشه وسطش،
بعد دوباره زنگ میزنی میبینی اشغاله، میفهمی اون داره تو رو میگیره،
بعد یه کم صبر میکنی اون زنگ بزنه هیچ خبری نمیشه،
میفهمی اون زنگ زده دیده اشغاله فهمیده تو داری زنگ میزنی،
صبر کرده تو زنگ بزنی،
بعد تو دوباره زنگ میزنی میبینی اشغاله،
میفهمی صبرش تموم شده و تصمیم گرفته خودش زنگ بزنه،
دوباره صبر میکنی و همین طوری این داستان ادامه داره،
خو لامصب میبینی که من زنگ زدم از اول :|
قطع شد صبر کن خودم میگیرم چرا رو اعصاب خودت و خودم رژه میری؟

دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 18:37
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دل به هـــر کـــس مسپار !!! گــــرچه ، عاشــــق باشد حکم دلداری ، فقط عشق که نیست ... او بجــــز عشــق باید لایق عمق نگاهت باشد... ... و کمی هم بیــــــمار تا نگاه تو تسکین بدهد روحش را ... دل به هـــــر کــــس مســـــپار ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 18:35
+3
محمد
محمد

ﺑﺮﮔﺮﺩ ﻭ ﺑﮕﻮ ﺩﻭﺳﺘـﺖ ﺩﺍﺭﻡ .. . . . . . . . . . .... . ... ﺗﺎ ﺑﺎ ﭘﺸــــﺖ ﺩﺳﺖ ﭼﻨﺎﻥ ﺑــــﺮ ﺩﻫﺎﻧﺖ ﺑﮑﻮﺑﻢ ﺗﺎ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾـﮏ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔــــــــــﻮﺭ ﺑـﺒـــﺮﯼ ﭼﻪ ﺑﺮﺳﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻭ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺣﻘﯿﻘﯽ , ﻭﺍﻻ ﮐﺼﺎﻓﻂ ﺭﻓﺘﻪ ﻫﻤﻪ ﻏﻠﻄﺎﺷﻮ ﮐﺮﺩﻩ ﺣﺎﻻ ﯾﺎﺩﻩ ﻣﺎ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 18:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 18:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روایت داریم که در بهشت اعضاء پست میزارن

مدیر ها میخونن و میخندن و لایک نمیکنن !!!!

خخخخخخخخخخخخخ

بــــــــــــــــعــــــــــــــــلــــــــــــه اینجوریاست. .
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 18:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در زندگی
زخم هایی هست
که با یه چسب زخم ساده خوب میشه
.
.
.
بعضیاشونم اصلا هیچ اقدامی لازم ندارن ؛ الکی بحثو عاشقانه نکنید !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 18:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
@asalam



به چشمانه مهربانه تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را



تا بدانی که محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و با تو آغاز کردم



به پاکی چشمانم قسم که تا ابد...



.....دوستت دارم !


دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 18:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 17:45
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
شمـــــــــــا هم وقتی به کســـــــی میــــگین فــــلان ســــاعت بــیـــدارم کــــن ! وقتـــــی کـه داره بــیــــدارتون مـیکـــنه از کَــــرده خــــودتــــون پشـــیمون مـیــــشـــــین ؟ {-32-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 17:42
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
به دختره میگم میتونم شمارتونو داشته باشم؟؟؟ جیغ زد مگه خودت خواهر مادر نداری؟؟؟ گفتم چرا ولی شماره اونارو دارم.... فک کنم جوابم قانعش کرد چون شمارشو داد ... {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/3 - 17:41
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ