یافتن پست: #دار

be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 23:49
+7
محمد
محمد

برای ماندن تو من بهانه ای دارم، کنار برگ گل یاس خانه ای دارم، برای دیدنت امشب چه ها نخواهم کرد، بیا که بهتر از آن آشیانه ای دارم.
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 22:40
+7
محمد
محمد
دوست دارم همه شب گریه کنم بارانی، غزلی از تو بگویم همه جا پنهانی، دوست دارم صدف ثانیه هایم باشی، تا تماشا کنم آن چهره ات ای نورانی...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 22:25
+6
محمد
محمد
آقا سیاه پوشاتو میبینی؟؟ به عشق تو نیست,این عزاداری.....به عشق اینه که امشب غذا داری....پسرا به عشق دختر همسایه شون ....دخترا به عشق شوهر آیندشون... فروش لباس از عید هم بیشتر شده....مداح از شب دامادیش خوشتیپ تر شده....آقا میبینی ؟؟بعد هیئت شماره هارو زمین؟؟ مادرا چشمارو بستن تا نبینن... آقا سیاه پوشاتو میبینی؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 22:01
+6
محمد
محمد

هرازگاهی زنگی بزن
سراغی بگیر
پیامی بده
احوالی بپرس
خیلی نگذشته است از روزهایی که نفست بودم!
گله ای نیست؛
خودم آرزو کردم که به هر چه دوست داری برسی!
"تو" هم به "او" رسیدی ..
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 21:50
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگه یه روزی من مردم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خدا نکنه! نیگا چه پیگیرم هست!!!
مرده شور ریختتو ببرن.خجالتم نمیکشه!
حلوا نخورده ای؟ آخه حلوای من خوردن داره؟
ببین واسه کیا پست میذارم..؟!!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 16:53
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سرکاری نیست به جون خودم !!

ابتدا برای چند لحظه به کف دستتان نگاه کنید. و پس از آن به ناخن‌های همان دستتان نگاه کنید.

تا وقتی این دو کار رو نکردید ادامه مطلب رو نخونید، وگرنه ارزشش رو از دست میده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگر برای دیدن ناخن‌هایتان دستتان را برگرداندید و ناخن‌ها را نگاه کردید ؛ گفته می‌شود که انسانی بیشتر منطقی هستید

ولی اگر برای دیدن ناخن‌هایتان در همان حال که کف دستتان مقابل شما است، انگشتانتان را خم کردید و به ناخن هایتان نگاه کردید، بیشتر بر احساس‌تان تکیه دارید

خب حالا شما احساساتی هستید یا منطقی؟جواب رو كامنت كن !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 16:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردم که تـــــــــــــو باشی

زن بــودن خوب است

از میان تمام مذکــر های دنیـــــــــــــا

فقــط كافیســــــــــت پای تـــــــــــو درمیــان باشد
نمیدانی برای تـــــــــــو خانوم بودن چه کیفی دارد!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 16:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بهـ سراغ ِ مـنــ اگـر می آیــی

تند و آهستهـ چهـ فـرقـی دارد؟

تو همــانـ طور که دلتــ خواستــ بـیــا !

مـثــلـِ سـهرابــ دگــر جنسـِ تنهـایی مـنــ چینی نیستـ کهـ ترکــ بـــر دارد !

جنسـِ آهـنـ شدهـ استــ چینی نازکـِ تنهایی ِ مـنــ. . . .!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 15:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوس دارم به عشقم زنگ بزنمو بگم
خیلی دوست دارمو صدای قشنگت تو گوشمه
لامصب بفهم تو وصله تنم نیستی تو پاره تنمی
یا تو یا خدافظ زندگی....
.
.
.
.
.

فقط بدیش اینه که من bf ندارم
ولی استعداد خوبی تو مسائل عشقی دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 15:27
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ