یافتن پست: #دار

محمد
محمد
lن دراين اوج تنهايي"خواستم بوزم تا شايد در وزش بادها"ديگران را شاد كنم."اما نتوانستم.خواستم بوزوم"بدوم"شاد باشم"اما نتوانستم.گم راه بي راه در وسط جاده تنهايي مانده ام و كسي نيست كه مرا دريابد.فرصت من به آخر رسيده است"چشمانم ديگر سو ندارد"همه از من دورند."دور دور.هيجكس مرا نميبيند و اوج مرا درك نميكند.
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 12:57
+3
محمد
محمد
اینقدر که مامان و بابام سر ریختن نمک تو غذا اختلاف دارن

ایران و غرب سر پرونده هسته ای اختلاف ندارن!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 12:48
+2
محمد
محمد



انقد بدم میاد ازینایی که
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..........
میخوان یه چیزی بگن نقطه چین میزارن میان صد متر پایین تر مینویسن!!!
خو مرتیکه هرچی داری همون بالا بگو دیگه

دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 12:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 12:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من شدید ا ارزومه تا ابد تورو ببینم تو چشات ستاره داری من عاشق همینم
دست دست دست
جیییییییییییییییییییییغ
سووووووووووووووووووووووووووت
هوووووووووووووووووووووووووووووووووورا
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 12:33
+4
محمد
محمد
هنوزم نم نم بارون صدای مارو میشناسه
همین دیروز بود انگار تو با من تو همین کوچه
میگفتی زندگی وقتی تو با من نیستی پوچه
آهای بارون پاییزی کی گفته تو غم انگیزی
تو داری خاطراتم رو تو ذهن کوچه میریزی
آهای بارون پاییزی................
داره بارون میاد .....
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 11:56
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
+18
حتما بخونید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
+19
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
+20
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
داریم به نفت نزدیک میشیم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همین جور میای پایین به فکر برگشت باش
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
دنبال چی میگردی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
صلوات بفرست
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

خودتی . خودتی:d
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 11:15
+4
محمد
محمد
ﮔﻮﺯﻟﯿﻢ ﺳﺎﻟﻤﺎ ﮔﻮﺯﻭﻧﻦ ﻣﻨﯽ ﺑﯿﮕﺎﻧﻪ ﮐﯿﻤﯽ

ﺳﻮﯾﺮﻡ ﻣﻦ ﺳﻨﯽ ﺑﯿﺮ ﻋﺎﺷﻖ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﮐﯿﻤﯽ

ﻧﻪ ﺍﻭﻻﺭ ﺷﻤﻊ ﺍﻭﻻﺳﺎﻥ ﻋﺎﻟﻤﻪ ﺳﻦ ﻧﻮﺭ ﺳﺎﻻﺳﺎﻥ

ﻣﻨﺪﻩ ﻫﺮ ﮔﻮﻥ ﺩﻭﻻﻧﺎﻡ ﺑﺎﺷﯿﻮﻩ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﮐﯿﻤﯽ

...
معنی:
زیبای من،منو مثه غریبه ها از خودت دور نکن
من تورو مثله دیوانه ها دوست دارم
چی میشه اگه شمع بشی و همه دنیارو روشن کنی
منم هرروز مثله پروانه دورت بگردم...♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 11:12
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
آیا میدانید که در بدن انسان هفت میلیون عصب وجود دارد?

و آیا میدانید که خانوم ها توانایی راه رفتن روی هر هفت میلون عصب را دارند اونم با اون کفش تق تقیاشون!:d
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 11:11
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 11:11
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ