یافتن پست: #دار

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
و از خوشی های روزگار همین بس


که در هر ساعت از شبانه روز که دلت خواست


به کسی زنگ بزنی و او بی درنگ گوشی را بردارد


و بگوید " سلام ، جان دل " !!


که بدانی مزاحم نیستی ...


که اصلا انگار منتظر زنگ ت بود...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 19:14
+4
AmirAli
AmirAli
آهای خانم های عزیز ، به خدا پارک دوبل اصلا سخت نیست…
فقط کافیه حواستون به
جدول و
تیر چراغ برق و
ماشین پشتی و
ماشین جلویی و
دسته برف پاک کن و
روسریتون و
کفش پاشنه بلند و
ناخون مصنوعی و
کلاچ و
ترمز و
گاز و
فرمون و
پسر همسایه که داره بهتون میخنده باشید ! 

دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 18:54
+4
AmirAli
AmirAli
این دخمل خانومایی که وقتی رژ لب میزنن بالا تراز خط اصلی لبشونم رژ میزنن!!!!
با اینا کاری نداشته باشین، گناه دارن…. اینا بچگی نقاشیشون ضعیف بوده…
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 18:45
+8
hamed noori
hamed noori
ﺗﻮ ﮐﻼﺱ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻣﯽ ﮔﻪ:

ﺍﺳﭙﺮﻡ ﺍﺯ " ﭘﺮﻭﺗﺌﯿﻦ ، ﻭﯾﺘﺎﻣﯿﻦ ﻭ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺗﺮﮐﯿﺒﺎﺕ ﻗَﻨﺪﯼ
ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪﻩ"
.
....
.
.
.
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ، ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩُﺧﺪَﺮﺍ ﭘُﺮﺳﯿﺪ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺍﺳﺘﺎﺩ ؛ ﭘَﺲ
ﭼﺮﺍ
ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ؟!
ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺻﺤﻨﻪ ﺭﻭ ﺗﺮﮎ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﻣﯿﺮﻡ ﺗﻮ ﺍُﻓﻖ ،ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ
ﺗﻮﺍَﻡ ﺑﯿﺎ !!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 18:25
+5
AmirAli
AmirAli
من آخرش میفهمم این داروی خواب آورو کجای کتابا جاسازی کردن!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 18:15
+3
hamed noori
hamed noori
یه همسایه داریم یه بار سوار موتور شده بود تو خیابون داشت میرفت راهنما چپ زد ؛ پیچید سمت راست!
مام با ماشین زدیم بهش!
بهش مگم: آخه مرتیکه راهنما چپ میزنی چرا می پیچی راست؟
میگه: عوضی من راهنما چپ میزنم؛ تو نمی دونی سی ساله خونۀ ما سمت راسته!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 18:14
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
وقتـی دلـیلِ اَشکآت هیشکی ندونه؛ حق داری سه ساعتُ نیم بخاطر اینکه دسـتتُ ب[!] گریه کنی {-31-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 18:13
+1
محمد
محمد
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ!
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﻫﻤﯿﻦ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ” ﻫﺎ
“ﻋﺰﯾﺰﻡ” ﻫﺎ
“ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻢ” ﻫﺎ
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ!
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺎ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ !
ﻫﻤﯿﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﺯﺟﺎﻥ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻭ ﺩﻟﺒﺮﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ!
ﻫﻤﯿﻨﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ “ﺁﺷﻖ” ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺗﺎ ﺍﺩﺍﯼ”ﻋﺎﺷﻖ” ﺭﺍ ﺩﺭﺁﻭﺭﻧﺪ!
ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻋﺸﻖ!
ﺑﺎﺯﻫﻢ ﺳﺮﺵ ﮐﻼﻩ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ،
ﻧﻪ ﻻﯾﻖ ﻋﺸﻘﻨﺪ ﻭ ﻧﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 17:54
+4
AmirAli
AmirAli
احتیاط کنید

 

...

 

خاکی بودن آسفالت شدن را در پی دارد !!

دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 17:33
+2
AmirAli
AmirAli
جایی وجود داره به نام “ســــــــــــیم آخر”

من دقیقا همون جام!

بزنم بهش یا نه . . . !؟

دیدگاه  •   •   •  1392/08/26 - 17:31
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ