یافتن پست: #دار

مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
  • saeed rezakhani & saman (4 رای و 13.79.. درصد )
  • ali shaban & hamid avp (1 رای و 3.448.. درصد )
  • zohre & zahra (2 رای و 6.896.. درصد )
  • sanaz & asalam (3 رای و 10.34.. درصد )
  • negar & nazli (8 رای و 27.58.. درصد )
  • behnaz & neda (11 رای و 37.93.. درصد )
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 21:52
+14
AmirAli
AmirAli
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﻧﺎﻓﺘﻮ ﮐﻪ ﺑﺮﯾﺪﻥ ﺭﻭﺵ 2 ﺳﺎﻝ ﺣﺒﺲ ﻫﻢ ﺑﺮﯾﺪﻥ
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﻓﻘﻂ ﺗﺎ ﺍﺧﺮ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﺎﺑﺎ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﺗﻦ ﺑﻌﺪﺵ
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺑﺰﺭﮔﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺳﺎﻝ ﻭﻗﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﮐﻨﮑﻮﺭ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﺸﯽ
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻌﺪ 18 ﺩﯾﮕﻪ ﯾﺎ ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ ﯾﺎ ﺳﺮﺑﺎﺭ
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺳﺘﺮﺱ ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ ﻭ ﺣﺴﺮﺕ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻧﻪ ﺑﺪﻭﻥ
ﺍﺳﺘﺮﺱ
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻌﺪ ﺑﺎﺑﺎ، ﻣﺮﺩﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﻮﺩﻥ، ﺳﻨﻢ ﻧﻤﯿﺸﻨﺎﺳﻪ ﯾﻌﻨﯽ
ﭼﯽ؟؟ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺎﺑﺎ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﻧﻮﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪﯼ ﺣﺎﻻ 5 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ 50
ﺳﺎﻟﻪ
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﺣﻔﻆ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﻭ ﻫﻤﺴﺮﺕ ﺍﺯ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻫﯿﺰﯾﻪ
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ  اﻭﻟﺶ ﺗﺎﯼ ﺁﺧﺮﺵ ﻫﻤﺶ
ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺘﻪ
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﺟﻨﮓ ﮐﻪ ﺷﺪ ﮔﻮﺷﺖ ﺗﻨﺖ ﺳﭙﺮ ﻧﺎﻣﻮﺳﺘﻪ
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﯾﻪ ﺳﮓ ﺩﻭ ﺯﺩﻥ ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﻟﻘﻤﻪ ﻧﻮﻥ ﮐﻪ ﺟﻠﻮ ﺯﻥ ﻭ
ﺑﭽﻪ ﮐﻢ ﻧﯿﺎﺭﯼ
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﻋﯿﺪ ﻟﺒﺎﺱ ﻧﺨﺮﯼ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﺕ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﺮﯾﺪﻩ ﻟﺒﺎﺱ
ﮐﻢ ﻭ ﮐﺴﺮ ﻧﯿﺎﺭﻩ
" ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﯽ ﭘﻮﻝ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺸﯽ "
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﺣﺮﻓﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ﺗﻮ ﺩﻝ
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ " ﻣﺮﺩ ﮐﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ "
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻌﺪ ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻝ ﮐﻠﯽ ﺗﺤﻮﯾﻠﺖ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ ﺭﻭﺯ
ﺩﻭﻡ ﺑﻪ ﭼﺸﻪ ﺯﺍﻟﻮ ﻧﮕﺎﺕ ﻣﯿﮑﻨﻦ
ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ .......... ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ
ﯾﮑﻢ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺑﯿﺎﯾﻢ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ ﮐﺠﺎ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﯾﻢ .


ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘـــــــــــــــﯽ ﻫﻤﻪ ﭘﺴﺮﺍ




دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 18:45
+4
hamed noori
hamed noori
فابل توجه دختران :
......
......
......
.........
......
......
......
ایا کم خواب شده اید... ]困[
.
ایا احساس کسلی دارید.. ]抠鼻[
.
ایا از تنهایی رنج میبرید... ]可怜[
.
ایا احساس پوچی میکنید... ]鄙视[
.
ایا از بینی زشت خود رنج میبرید.. ]抓狂[
.
ایا فکر شما درست کار نمیکند.. ]敲打[
.
ایا درگیر فکرهای بیهوده ایید... ]傲慢[
.
ایا از خلقت خود ناراضی هستید.. ]咒骂[]流泪[
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خب ما.....!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ما برای شما پیشنهادی نداریم چون : ]偷笑[
...
...
خدا هم از خلقت شما پشیمان شد....
...
...
اما بعد تصمیم گرفت شما را سوژه خنده
مردان قرار دهد...
..
فهش ندیا... ]发怒[
فهش عمه..؟؟؟؟؟
بی ادب....
دعوا نکن زشته . کلیپس که گریه نمیکنه.. ]偷笑[
پسرا" کپی " آزاد... ]强[ پرچم بالاستا...
یکی بیاد پرچمو بگيره من فرار کنم .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 18:38
+4
AmirAli
AmirAli
قدیما یه آفتابه های مسی بود پرش که میکردی اینقد سنگین میشد تا میومدی ورش داری دوباره میر.ی.د.ی !

دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 18:16
+2
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
سلام حاجی....
شنیدم حاج خانم برای چندمین بار دلش هوس طواف کعبه کرد شما هم از خدا خواسته لبیک گفتی...
مکه خوش گذشت ؟
... خدایت خوب بود...
دینت کامل شد، سنگ هایت را به شیطان زدی؟!
حاجی سوغاتی هایت بوی ندامت می دهند؟!
حاجی، لباست از جنس اعلاست؟ حاجی عجب دمپایی سفیدی؟!
سفر چطور بود حاجی..؟؟ خوش گذشت....؟؟
شنیدم حاج خانم بسیار ولخرجی کرده و چند النگو و سینه ریز گرانخریده....
حاجی جان خبر داری آقا رضا همین همسایه چند خانه بالاتر.... کلیه اش را فروخته تا برای دخترش جهاز بخرد...؟؟؟
دخترش 3 سال است مراسمش هرماه عقب افتاده.... طفلکی ها هفته قبل بعد از 3 سال مراسم ساده ای گرفتند و ازدواج کردند.
آنها را بی خیال حاجی جان...اصل حالت چطور است...؟؟ شنیدم دیشب شام مفصلی به مهمانها داده ای..... چند کودک گرسنه دم در هی اذیت میکردند !!!!!
و غدا میخواستند...آنها را دیدی حاجی...؟؟
حاجی، با این همه ریا، باز هم مکه خوش گذشت ت ت ت ؟!
سرت را درد نیاورم حاجی جان... زیارت قبول....
2 دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 18:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 16:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 16:13
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 16:10
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پشت همین چراغ قرمز، اعتراف کردم که دوستت دارم!
تا هرجا مجبور شدی کمی مکث کنی؛ یاد دوستیمان بیفتی
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 15:52
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺧﻮﺍﺑﺸﻮﻥ ﻣﯿﺒﺮﻩ

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﻼﮎﻫﺎﯼ ﺍﻭﻟﯿﻪﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻥ
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 15:50
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ