یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هروقت بابا یا مامانم میان بالای سر من فقط یه چیز میبینن،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اونم اینکه من با جدیت کامل تو دسکتاپ دارم رفرش میکنم
(واللا):
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 15:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﻴﺮﻭﻥ . ﮔﻮﺷﻴﺶ ﺯﻧﮓ ﺧﻮﺭﺩ ﻓﻬﻤﻴﺪﻡ ﻳﻪ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ
ﺩﻳﮕﻢ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﻣﻨﻢ ﺳﺮﻳﻊ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺩﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﭘﻴﺶ ﺍﻭﻥ ﻳﮑﻲ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﻡ ...
ﺍﺯ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻭ ﺁﺩﻣﺎﻱ ﺧﺎﺋﻦ ﺣﺎﻟﻢ ﺑﻬﻢ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ :| :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 15:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نگاهت هر قدر هم که دور باشد


آرامم میکند


و آوایی آمدنت را در گوشم زمزمه . . .


چقدر رسیدنت را


♥دوست دارم♥ . . .


آغوشم در ازدحامِ سرمای تنهایی


تنها برای ♥تو♥ هنوز گرم است . .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 15:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می بینی!!!!
هرروز نبودنت را بردیوار خط کشیده ام.
دیوار هم دیگر جایی ندارد, پر شده از نبودت....
خوش بحال تو که خودت را راحت کردی....
تنها یک خط کشیدی, آن هم روی من بود...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 15:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 15:24
+6
بهناز جوجو
بهناز جوجو

بهترین لذتی ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﺴﺖ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻧﻰ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﺧﯿﻠﯽ خیلی ﺩﻭﺳﺖ داره....ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻨﻮ ﮐﻪ ﮐﺴﻰ ﺩﻭﺱ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﺣﺪ ﺗﺌﻮﺭﯼ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻡ  :|

دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 14:32
+5
alireza
alireza
گفتم تورا دوس دارم نگو نظر لطفته بگو  چون نظر لطفم نیست نظر دلمه
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 13:09
+10
AmirAli
AmirAli
به عموم میگم یه میوه بگو که با یه شروع شده باشه
میگه یه دونه موز!!! o_O
یه همچین فک و فامیلی داریم ما…
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 13:01
+8
alireza
alireza
گویند که در روز قیامت علمدار شفاعت زهراست     علم زهرا دست قلم عباس است
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 12:55
+6
AmirAli
AmirAli
ﺩﯾﺸﺐ ﺍﻋﺼﺎﺑﻢ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﻮﺩ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻫﯽ ﺻﺪﺍﻡ ﻣﯿﺰﺩ.
ﺩﺍﺩ ﺯﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﭼﯿﻪ؟
ﮔﻔﺖ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺎﯾﯽ ﺑﯿﺮﻭﻥ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﺣﺘﻤﺎ ﺩﺍﺭﻡ ﯾﻪ ﮔﻮﻫﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﺩﯾﮕﻪ! ﺍَﻩ!
ﮔﻔﺖ :ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺳﯿﺮ ﻧﮑﻨﯽ! ﺁﺧﻪ ﺷﺎﻡ ﺣﺎﺿﺮﻩ
برم به اسامی گمشده ها ی سری بزنم:|

دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 12:47
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ