یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

چند روز پیش یه شارژر گرفتم ساخت دست برادران چینی !

نه تنها گوشیمو شارژ نمیکنه ...

تازه شارژ گوشیمو هم کم میکنه

:|

فکر کنم باتریمو خالی میکنه

هرچی توشه میفرسته تو شبکه ی برق شهری = ))))

دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم من هیچ وقت آدم درستی نبودم!!!! حتی تو gta.... ملت مرحله هاشو میرفتن.... من همش تو کوچه خیابوناش کرم میریختم!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 23:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فامیل دور یه در کشیده بود رو تخم مرغ . بعد میگفت :

" در کشیدم که امید داشته باشه . فک نکنه دیواره " .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 22:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺁﻗﺎﯾﻮﻥ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﺧﺎﻧﻮﻣﺎﺷﻮﻥ :
ﻣﻮﻗﻊ ﺧﺮﯾﺪ : ﻣﮕﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﻣﯿﺮﯼ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ؟ !
ﻣﻮﻗﻊ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ : ﻣﮕﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﻣﯿﺮﯼ ﻋﺮﻭﺳﯽ؟ !
ﻣﻮﻗﻊ ﻋﺮﻭﺳﯽ : ﻣﮕﻪ ﺗﻮ ﻋﺮﻭﺳﯽ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 22:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بـعـضى آرایـشـگـرا فقط به واسطه ى احـتـرام به حـق آزادى بـیـان هس که میزارن مدل مورد نظرت رو بهشون بگى وگرنه در نهایت کار خودشونو میکنن! :D
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 22:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مشاعره‌ در کلاه قرمزی 91
فامیل دور: چی بگم؟!
آقای مجری: اگر در بند در ماندو نه! اون قبول نیست!
فامیل دور: اونو میخواستم بگم آخه! اینو میگم حالا: از در درآمدی و من از خود به در شدم...
پسرعمه زا: سلطان غم مادر، بی تو پسر نمی‌شود!
آقای مجری: نه بچه جان! یه شعر قشنگ؛ باید میم هم داشته باشه.
پسرعمه زا: می تو پسر نمی‌شود... خوبه؟!
فامیل دور: ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم...
آقای مجری: این دیوونم کرد از دست این دره!
پسرعمه زا: سلطان غم مادر!
ببعی: مرنجان دلم را که این مرغ وحشی، ز بامی که برخاست، مشکل نشیند، ببببعععع! عین بده...
پسرعمه زا: سلطان غم مادر!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 22:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 22:08
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.هـرکـاری میکنــم آیفـونـم بـه اینتـرنــت وصــل نمیشــه . . .
.
.
.
.
.
.
. دکمـه شـو کـه میــزنـم در خــونـه بـاز میشــه ..!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پس این ملّت چی میگن ما با آیفون میایم اینتـرنــت؟؟
.:D
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 22:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 22:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻳﻢ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﺳﮓ ﺩﺍﺷﺘﻦ ،
ﻫﺮﻭﻗﺖ ﻭﺍﻕ ﻭﺍﻕ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺻﺪﺍﺷﻮ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺟﻮﺍﺑﺸﻮ ﻣﯽ ﺩﺍﺩ
ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺯﻥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺍﺯ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺳﺮﺍﻍ ﺳﮕﯽ ﮐﻪ
ﺻﺪﺍﺵ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎ ﻣﯿﺎﺩﻭ ﮔﺮﻓﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﺟﻔﺖ ﮔﯿﺮﯼ ﺑﺎ ﺳﮕﺶ !
خلاصه ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﻭﻣﺪ ﺧﻮﻧﻪ و ﯾﻪ ﺑﻼﯾﯽ ﺳﺮ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺁﻭﺭﺩ
ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻓﻘﻂ ﺻﺪﺍ ﻣﺎﻫﯽ ﺩﺭﻣﯿﺎﺭﻩ:
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 21:55
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ