یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﯾﺎﺭﻭ ﺩﺍﺷﺖ ﻫﯽ ﺗﻒ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﺯﯾﺮ ﻟﺐ ﺩﺭﯼ ﻭﺭﯼ ﻣﯿﮕﻔﺖ

ﺑﺶ ﮔﻔﺘم ﭼﯽ ﺷﺪﻩ؟

ﮔﻔﺖ ﺗﻮﯼ ﮐﻮﭼﻪ 6 ﻣﺘﺮﯼ ﯾﻪ ﺗﺮﯾﻠﯽ ﺩﺍﺷﺖ ﻋﻘﺐ ﻭ ﺟﻠﻮ

ﻣﯿﮑﺮﺩ تا ﺩﻭﺭ ﺑﺰﻧﻪ،

ﺑﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺁﻗﺎ ﻧﻤﯿﺸﻪ

ﮔﻔﺖ ﺍﮔﻪ ﺷﺪ ﭼﯽ؟

ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺮﯾﻦ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﻢ،

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ،ﻧﺎﻣﺮﺩ ﭼﻪ ﺩﺳﺖ ﻓﺮﻣﻮﻧﯽ ﺩﺍﺷﺖ :))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺩﺭ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻭ ﺗﺮﮎ ﺑﯿﺸﻌﻮﺭﯼ ، ﻫﻤﺎﻥ
ﻣﺮﺣﻠﻪ ﯼ ﻧﺨﺴﺖ ﺍﺳﺖ، ﯾﻌﻨﯽ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻦ ﺑﯽ ﺷﻌﻮﺭ
ﺑﻮﺩﻥ ! ! !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:13
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیدار کردن با صدای جارو برقی زیر پا گذاشتن حقوق بشره….. :|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این هواپیمای بوئینگ مالزی که گم شده ، اگه مادرم بشنوه میگه بلند شو ببینم زیر تو نیست ؟!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من خیلی دوست داشتم زندگیو در یک کلمه خلاصه کنم به خاطر همین کلمات زیادی به فکرم اومد مثل:زندگی یعنی سختی...زندگی زیباست ...زندگی بی رحم است...زندگی تنهاییست...ولی دیدم اینا فقط جزیی از زندگیو تعریف میکنه یهو ی چیزی یادم اومد:

مادر زندگیست.................
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 21:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکی از آقا های همکارمون تو شرکت
که باهاش کلی رودربایستی داشتم
برام پیام فرستاده:
Siphon Kar nemikone, chetori az WC estefade konam?
با تعجب چندبار پیام رو خوندم
بعدش جواب دادم:
خوب از آفتابه استفاده کن!
یک هفته بعد
که باهام آشتی کرد
فهمیدم منظورش این بوده که:
[!] کار نمیکنه
چطور از [!] استفاده کنم؟

هی میگم فینگیلیش ننویسین
باعث سوءتفاهم میشه
هیچکس گوش نمیکنه...
=)):|

دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 21:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 21:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بـــــه بـــعــضــیــا هــم بــاس گـــفــت

درســـتـــه

کــه امــســـال ســـال اســـبــه

ولـــی

چـــیـــزی از خـــریــــت تــــو

کـــم نــمــیــکــنـــه

عــــزیـــزم

دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 21:01
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ