fereshte
خودت را در آغوش بگیر و بخواب ! هیچکس آشفتگی ات را شانه نخواهد زد ! این جمع پر از تنهاییست
fereshte
صبر...یک دروغ بزرگ است...سال هاست که با غوره ها کلنجار میروم....حلوا نمیشود...
♥ نگار ♥
نظرﺗﻮﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻦ ﭼﯿﻪ ؟
۱- ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ
۲- خیلی ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ
۳- ﻋﺎﻟﯿﻢ
۴- ﻓﻮﻕ اﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﻡ
۵- ﻫﻤﻪ ﻣﻮﺍﺭﺩ
تورو خدا ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ، ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﭘﺬﯾﺮﻡ !
♥ نگار ♥
باید توی یه جمع وقتی قلیون وسطه
یه داور در حدِ کولینا بذارن هر پنج دقیقه یه بار یادآوری کنه:
این لامصبو بچرخون..!
♥ نگار ♥
انالله و اناالیه راجعون، بازگشت همه به سوى مدرسه و دانشگاه وکار است. بانهایت تأثرو تأسف پایان عشق وحال و، خواب لذتبخش صبح وآغاز زجرو بدبختى، امتحان، و.... برشمادانش آموز و دانشجو عزیز ومعلم گرامی وكارمند زجر دیده و صبور،تسلیت باد
♥ نگار ♥
اخبار ایران میگه دیروز سراسر ایران در سوگ و عزا بود
یعنی اینایی که تو سیزده به در داشتن تمبک میزدن و قر میدادن , توهم ذهن من بودن؟