یافتن پست: #در

fereshte
fereshte
خودت را در آغوش بگیر و بخواب ! هیچکس آشفتگی ات را شانه نخواهد زد ! این جمع پر از تنهاییست
دیدگاه  •   •   •  1393/01/16 - 01:24
+4
fereshte
fereshte
صبر...یک دروغ بزرگ است...سال هاست که با غوره ها کلنجار میروم....حلوا نمیشود...
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/16 - 01:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نظرﺗﻮﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻦ ﭼﯿﻪ ؟
۱- ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ
۲- خیلی ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ
۳- ﻋﺎﻟﯿﻢ
۴- ﻓﻮﻕ اﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﻡ
۵- ﻫﻤﻪ ﻣﻮﺍﺭﺩ
تورو خدا ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ، ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﭘﺬﯾﺮﻡ !
16 دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 22:31
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

گشاد کیست؟!
*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
کی حال داره تعریف کنه ولم کنین باااااااااااااااااااو
همونقدر که اومدین پایین یعنی نیستین

دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 22:26
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
باید توی یه جمع وقتی قلیون وسطه
یه داور در حدِ کولینا بذارن هر پنج دقیقه یه بار یادآوری کنه:
این لامصبو بچرخون..!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 21:54
+5
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 21:42
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 21:36
+4
mary jun
mary jun
slm
15 دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 21:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انالله و اناالیه راجعون، بازگشت همه به سوى مدرسه و دانشگاه وکار است. بانهایت تأثرو تأسف پایان عشق وحال و، خواب لذتبخش صبح وآغاز زجرو بدبختى، امتحان، و.... برشمادانش آموز و دانشجو عزیز ومعلم گرامی وكارمند زجر دیده و صبور،تسلیت باد
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 20:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اخبار ایران میگه دیروز سراسر ایران در سوگ و عزا بود
یعنی اینایی که تو سیزده به در داشتن تمبک میزدن و قر میدادن , توهم ذهن من بودن؟
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 20:03
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ