بابام داشت با عصبانیت نصیحتم می کرد منم داشتم چایی میخوردم یه دفعه گفت تو چیکاره ای ؟ منم با جدیت تمام چاییو بهش نشون دادم گفت : من یک کاپیتان هستم هیچی دیگه 4 روزه به لطف مادرم تو راهرو میخوابم
در زندگی برای هر آدمی از یک روز از یک جا از یک نفر به بعد . . . ! دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست نه روزها ، نه رنگ ها ، نه خیابان ها همه چیز می شود " دوست داشتن "
دقت کردین ؟ فقط کافیه در ماشینت باز باشه ، عالم و آدم میان بغل دستت که بگن در ماشین بازه … حالا اگه بی بنزین تو خیابون بمونی ، هیشکی آدم حسابت نمیکنه !
بله کار درستی است
1393/01/15 - 18:50شاید باورتون نشه ولی بنده با ی استاد بوووووووووووووق کلاس دارم که از 12 بهمن کلاسشو تشکیل داده و بنده حقیر دو جلسه غیبت خوردم
1393/01/15 - 18:50خاک بر سرش کن...
1393/01/15 - 18:51اوهوم
1393/01/15 - 18:52مث من خونسرد باش کاردانیو تو 8 ترم + دوبار معرفی ب استاد ت کردم ها ها ها
1393/01/15 - 18:54 ( لايک توسط 1 کاربر )