fereshte
نسل من چقدر حرف برای گفتن دارد اما سکوت کرده نسل قبلی خوشی هایشان را کردند و خاطراتشان را قاب کردند و به ما که رسید وا رسید به ما که رسید پارچه ی مشکی کشیدند روی سرمان ودر مدرسه یادمان دادند خدا را به خاطر جهنم و بهشتی که نیست عبادت کنیم! یادمان دادند بهشت رفتن پسر حسین آقای بقال به مو و صدای من بسته است یادمان دادند اگر زن عطر به خود بزند مورد لعنت فرشتگان است چقدر از زن بودنم بدم می آید چقدر میترسیدم از خدا برایم ترسناکترین بود در دوران بچگی نسل من مچاله شد مچاله تر از کیهانی که امروز شیشه را با آن پاک کردم نسل من گم شده دقیقا وسط جهنم از دست رفتیم نسل بعد ما هم که با حریم سلطان و مسابقه ی دنس بزرگ میشود ما فقط ماندیم و دلی پر ما فقط ماندیم و حسی که دیگر جوان نیست عصا بدست نفسهای آخرش را میکشد! ما در اوج جوانی پیر شدیم....
be to che???!!
یه پرسش از دخدرا داشتم:
واقعن با دهن بسته نمیشه ریمل زد؟
ینی خدایی در توانتون نیست؟
این دهنو اندازه غار علی صدر باز میکنید
اصن یه وضی.
♥ نگار ♥
بعضی دخترا هم هستن که
کاری به گرمای تابستون و سرمای زمستون ندارن و در هر حال چکمه میپوشن!
اینا باقی مونده ارتش هیتلر هستن در آماده باش کامل به سر می برن!!
be to che???!!
تو همایشی به زنا میگن الان به شوهراتون پیام بدین که عاشقتم وجواباشو با صدای بلندبخونین جوابا:
شما؟
اوه مریض شدی؟
عزیزم منم با منی؟
بازم ماشین رو کجا کوبوندی؟
من منظورت رو متوجه نمی شم؟
دوباره چه دست گلی به آب دادی؟
برو سر اصل مطلب چقدر پول لازم داری؟