fereshte
پیک ها رفته بالا... میگن مستی و راستی... پس هرکی یه سلامتی بگه... اون چیزی ک ته دلشه بی ریای بی ریا... اینم از سلامتی من: به سلامتی کسی ک هیچوق نفهمید چقدر دوسش دارم










