fereshte
سرمایی ک بوده ام . همیشه... ولی ... بین خومدمان بماند... سرمایی تر میشوم وقتیپای آغوش تو در میان باشد...!
fereshte
گذشته ی من گذشت ... حتی میتوانم بگویم در گذشت ...! و من برایش ماه ها سوگواری کردم... خاطراتم را زیرو رو کردم ..و ای کاش های فراوان پیدا کردم
fereshte
دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت ببخش مرا مادر...
fereshte
دلی ک بردی دلی ک دزدیدی احساسی ک پژمردی دستانی ک گرفتی صدایی ک شبها باآن آرام میگرفتی نانو نمکی ک خوردی حتی نمکدانی ک شکستی همه... حلالت باشد ! جز دلم در اولین نگاه ! حرامت باشد لحظه ای ک مرا به گناه عادت دادی و رفتی
♥ نگار ♥
ﺳﺮﻋﺖ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺩﺭ ﺣـــﺪﻱِ ﮐﻪ:
ﺍﮔـــــﻪ ﺍﻻﻥ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻢ ﭘﺴﺖ
ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﻴﺎﺭﻡ ﺩﺭ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮﻡ!!!!
حیف که ادرس ندارم