یافتن پست: #در

fereshte
fereshte
سرمایی ک بوده ام . همیشه... ولی ...  بین خومدمان بماند... سرمایی تر میشوم وقتیپای آغوش تو در میان باشد...!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/10 - 14:30
+6
EHSAN
EHSAN
خیلی حرف است که تو هر روز در گلویت خاری کشنده احساس کنی برای کسی که بدانی حتی یک بار در عمرش به خاطر تو بغض هم نکرده است
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/10 - 01:14
+7
fereshte
fereshte
گذشته ی من گذشت ... حتی میتوانم بگویم در گذشت ...! و من برایش ماه ها سوگواری کردم... خاطراتم را زیرو رو کردم ..و ای کاش های فراوان پیدا کردم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 23:29
+5
fereshte
fereshte
دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت ببخش مرا مادر...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:58
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻋﺂﻗﺎ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ پسر  ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻡ!
.
.
..
....
.
.
.
.
ﺧﺪﺍ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻪ ﻣﺎﻟﻪ ﮐﯿﻪ !
ﻣﺸﺨﺼﺎﺗﺶ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺪ ﺑﯿﺎﯾﺪ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ! ﻗﺒﻠﯽ ﺭﻭ ﺍﻭﻣﺪﯾﻢ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮔﻢ ﻭ ﮔﻮﺭ ﺷﺪ ! ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺑﺎﺩ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺭﺍ ﺑﺎﺩﻣﯽ ﺑﺮﺩ ! ﻣﺎ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﮑﺮﺩﯾﻢ ! ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺭﺱ ﻋﺒﺮﺗﯽ ﺷﺪ !
ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻫﻔﺘﻪ ﻫﻢ ﺻﺎﺣﺒﺶ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﺸﺪ ﻣﯿﺪﻣﺶ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﺤﻞ!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:57
+4
fereshte
fereshte
دلی ک بردی  دلی ک دزدیدی   احساسی ک پژمردی   دستانی ک گرفتی  صدایی ک شبها باآن آرام میگرفتی  نانو نمکی ک خوردی   حتی نمکدانی ک شکستی  همه... حلالت باشد ! جز دلم در اولین نگاه !   حرامت باشد لحظه ای ک مرا  به گناه عادت دادی و رفتی
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه دوست پسرم نداریم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺳﺒﺰﻩ ﺑﺎﺷﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺳﯿﺰﺩﻩ ﺑﺪﺭ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﻨﺪﺍﺯﯾﻤﺶ ﺗﻮ
ﺟﻮﺏ

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقــــت کـــردیــــن
شـــانـــــس یــــه بـــار در خــونــه آدمـــو میــــزنـــه ,
بَـــدشــــانـــســـی دســـتـــش رو از روی زنـــگـــــــ بـــر نـــمیـــداره ,
بـــدبــَـخـــتـــی هَـــم کـــه کـــلاً کـــلیــد داره !!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﯾﺪﯼ ﺩﺭﺩ ﻧﺪﺍﺷﺖ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺟﻤﻠﻪ ﻧﻮﺳﺘﺎﻟﮋﯾﮏ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻫﺎ ﺑﻌﺪ ﺁﻣﭙﻮﻝ
ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺷﻮﻥ
ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭﻩ
ﺧﻮﻥ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ....
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭﻥ ﻫﻤﻪ ﺍﺷﮏ ﻣﺎﻟﻪ ﺷﻮﻕ ﺑﻮﺩﻩ!!!؟

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﺮﻋﺖ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺩﺭ ﺣـــﺪﻱِ ﮐﻪ:
ﺍﮔـــــﻪ ﺍﻻﻥ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻢ ﭘﺴﺖ
ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﻴﺎﺭﻡ ﺩﺭ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮﻡ!!!!
حیف که ادرس ندارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:39
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ