یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

شب یه غضنفر به زنش میگه خانم من امشب هوس نون بربری کردم. زنش میگه خوب برو بگیر من هم بخورم.

غضنفر میره نونوایی میگه شاتر ۲ تا نون بربری بده.

شاتر میگه چرا ۲ تا؟

میگه آخه خانومم هم هوس نون بربری کرده.

وقتی‌ برمیگرده خونه و نون رو میذاره تو سفره زنش میگه این نون رو از کجا خ[!]؟

اونم میگه از سر کوچه.

زنش میگه خوب دستت درد نکنه ولی‌ مننمیتونم یه نون کامل بخورم، چون تو رژیمم.

غضنفر میگه عیبی نداره هرچی‌ نخوردی من میخورم.

خوردن که تموم شد رفتن بخوابن.

هنوز سرشون به بالش نخرده بود که خوابشون برد.

الانم خوابیدن، بذار بیدار بشن ببینیم دیگه چیکار می‌کنن، حتما در جریان میذارمت!


بیایید به عمه های هم احترام بگذاریم :D

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﺮﮔﺖ ﺩﺭﺳﺖ ﺍﺯ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯾﯽ ﺁﻏﺎﺯ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ . . . . . . . . ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺁﻧﭽﻪ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻣﻬﻢ ﺍﺳﺖ ، ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﻨﯽ ..
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:35
+4
mary jun
mary jun
مرد من ن با اسب سفید می آید ن با بنز سیاه !
مرد من با دو پای خدش می آید
مرد من ن با حساب پر و ن با شرکتی در فلان جای شهر ک با غرور و مردانگی اش می آید
مرد من آنقدر ها هم رویایی نیست
یک آدم ساده ک می شود از قامتش مغرور شد
ک می شود خستگی هایش را فهمید
ک چشمانش حرفی جز برای من ندارد
     باید زن باشی تا بفهمی حتی یک شاخه گل وقتی از دست مردی می رسد
                                    ک دستانش جز برای تو نیست
چ عشقی دارد ......  هزار کادوی گران قیمت
         پیشکش.  .....
     باید زن باشی تا ببینی همان دست ها چیزی ست فراتر از دست محکم ....
                                  امن است ......اطمینان دارد ......
                                               مرد من مرد می آید ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:13
+2
mary jun
mary jun
دندونی ک لقه رو باید کشید !
اولش درد داره !
بعدش حس خالی بودن جاش چند روز رو اعصابته !
بعدشم انگار ن انگار ک ی روزی دندونی اونجا بوده !
این درست حکایت بعضی از آدمای زندگیمونه ....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 21:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 21:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﮔﻔﺘﻢ: ﻣﺎﺩﺭ !
ﮔﻔﺖ : ﺟﺎﻧﻢ !
ﮔﻔﺘﻢ : ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﻡ !
ﮔﻔﺖ : ﺑﺠﺎﻧﻢ !
ﮔﻔﺘﻢ: ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ !
ﮔﻔﺖ: ﭘﺮﻳﺸﺎﻧﻢ!
ﮔﻔﺘﻢ: ﮔﺮﺳﻨﻪ ﺍﻡ !
ﮔﻔﺖ : ﺑﺨﻮﺭ ﺍﺯ ﺳﻬﻢ ﻧﺎﻧﻢ !
ﮔﻔﺘﻢ: ﻛﺠﺎ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ !
ﮔﻔﺖ : ﺭﻭﻯ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ !
ﮔﻔﺘﻢ: ﭘﺎﺭﭺ ﺁﺏ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺭﻭ ﻓﺮﺵ !
ﮔﻔﺖ : ﺍﻯ ﺧﺪﺍ ﺫﻟﻴﻠﺖ ﻛﻨﻪ،ﺑﻤﻴﺮﻯ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺸﻢ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 19:49
+3
be to che???!!
be to che???!!
سلام..
11 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 19:33
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گلم در خطه شمال من دارم فردا میام
وقت داری تا فردا فرار کنید
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



فال حافظ گرفتیم،

تو شعرش از زلفِ یار و معشوق و جام و باده و شراب و اینا همش گفته،

اون پایین تو تفسیرش

نوشته در خواندن نماز کاهلی نکن :|



دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصلی ترین وظیفه‌ی هواکش توالت تولید صداست

برای آرامش خاطر شخص مشغول در محل

و همچنین سایر وابستگان در خارج

بو همش بهانه‌ست !!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:39
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ