♥ نگار ♥
کاش یکی هم به من اس میداد تا بین اس ام اس های ایرانسل فاصله بیوفته
♥ نگار ♥
گفتنداوعاشقت نیست :گفتم میدانم.
گفتندیعنی دوستت نداره...! گفتم میدانم!
گفتندروزی میرود وتوتنها میمانی...! گفتم میدانم!
گفتندپس چراترکش نمیکنی؟ گفتم؛ این تنهاچیزیست که نمیدانم....!!
♥ نگار ♥
آی روزگار شدم دلقک غمگین هیچ شباهتی به یوسف ندارم . . . نه
رسولم . . . نه زیبایم . . . نه برای کسی عزیزم . . . نه چشم به
راهی دارم . . .فقط در ”چـاه” افتاده ام
یعنی در این حد؟؟؟
1393/01/9 - 16:31تا این حد
1393/01/9 - 16:33