یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش یکی هم به من اس میداد تا بین اس ام اس های ایرانسل فاصله بیوفته
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 16:29
+4
nima
nima
↓↓↓↓↓≈≈≈ََ↓↓↓
دختر نیستم، همیشه خانواده پشتم باشن
دُختر نیستم 5000 تا فرند داشته باشم
دُختر نیستم بی کیفیت ترین عکسم ثانیه ای 4 تا لایک بگیره....
دُختر نیستم روزانه 30 40 نفر سعی کنن باهام دوست شن و منم با ناز بگم نَه!
دختر نیستم که با خیال راحت 12ترمه شم
نه عزیزم من پسرم یعنی:
عکسام به زور 30 تا لایک میگیره
همه فرندام رفیقام هستن و غریبه توش نیس ...
تا به کسی پی ام ندم، کسی نمی پُرسه زنده هستی یا مُردی......!!!!
پسر بودن، یعنی مامان بابا تا دبستان
پسر بودن یعنی فقط 2 بار فرصت برای کنکور
پسر بودن یعنی 2 سال سربازی
پسر بودن یعنی فکر پیدا کردن کار برای ساختن آینده ....
دنیای پسرا پر از پیراهن های مردونه و تنهایی وصابون گلنار و رفیقاشون!
پر از تلاش برای مخفی کردن غماشون ....
من پسرم و به رفیقام حسودی نمیکنم ، ظاهر نمایی نمیکنم ، الکی واسشون کامنت نمیذارم بگم واییییییی نایس شدی عزیزم ، اگه زشت باشه میگم جمع کن این دک و پوزتو <img src=(" title=":((" />((
اره من پسرم و به پسر بودنم افتخار میکنم
سلامتــــــــی همه پسر های واقعی♥♥↑↑↑↑↑
9 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 16:19
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 15:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفتنداوعاشقت نیست :گفتم میدانم.
گفتندیعنی دوستت نداره...! گفتم میدانم!
گفتندروزی میرود وتوتنها میمانی...! گفتم میدانم!
گفتندپس چراترکش نمیکنی؟ گفتم؛ این تنهاچیزیست که نمیدانم....!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 15:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

رفــــــــــــتــــن یــــــــار.................


عمری نشسته بودم ، من پای عشقت ای یار

رفـتـی و بـا رقـیـبـم ، قـلـبـم تـو کــردی بـیـمار

هـمـدم بـرای ایـن دل ، در ایـن شـب فـراقـت

شـد اشـک دانـه دانـه ، بـا نـالـه هـای بسیار







شــاعـــر : صـــابـــر (هـمـیـشـه غـمـگـیـن)

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 15:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

گزارش بازی ایران و آرژانتین :
به نام خدا
گل !!!
با بازی ایران و آرژانتین در خدمتتون هستیم
گل !!!!
صحنه آهسته رو می بینیم ، عه این گلو کی خوردیم ؟؟؟
بازم گل !!!!!
ایران فقط ۸۸دقیقه وقت داره واسه جبران گل …
گل !!!!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 14:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 22:24
+6
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 22:17
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آی روزگار شدم دلقک غمگین هیچ شباهتی به یوسف ندارم . . . نه
رسولم . . . نه زیبایم . . . نه برای کسی عزیزم . . . نه چشم به
راهی دارم . . .فقط در ”چـاه” افتاده ام
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هروقت خیلی خوشحال می‌شم وسطش یکم فک می‌کنم ببینم کجای کار میلنگه که

من انقدر خوشحالم؟

اصولا باید یه ضدحالی باشه توش، نمی‌شه همینجوری که :|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:41
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ