یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پسر : سلام.خوبی؟مزاحم نیستم؟
دختر: سلام. خواهش می کنم.?asl pls
پسر : تهران/وحید/۲۶ و شما؟
دختر‌: تهران/نازنین/۲۲
پسر: اِ اِ اِ چه اسم قشنگی!اسم مادر بزرگ منم نازنینه.
دختر: مرسی!شما مجردین؟
پسر: بله. شما چی؟ازدواج کردین؟
دختر: نه. منم مجردم. راستی تحصیلاتتون چیه؟
پسر: من فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه MIT اَمِریکا دارم. شما چی؟
دختر : من فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سُربن فرانسه هستم.
پسر: wow چه عالی!واقعا از آشناییتون خوشحالم.
دختر : مرسی. منم همین طور. راستی شما کجای تهران هستین؟
پسر: من بچه تجریشم. شما چی؟


دختر : ما هم خونمون اونجاس. شما کجای تجریش می شینین؟
پسر: خیابون دربند. شما چی؟
دختر : خیابون دربند؟ کجای خیابون دربند؟
پسر : خیابون دربند. خیابون...... کوچه......پلاک....شما چی؟
دختر: اسم فامیلی شما چیه؟
پسر: من؟ حسینی! چطور؟
دختر: چی؟وحید تویی؟ خجالت نمی کشی چت می کنی؟تو که گفتی امروز با زنت می خوای بری قسطای عقب مونده خونه رو بدی.!مکانیکی رو ول کردی نشستی چت می کنی؟
پسر : اِ عمه ملوک شمائین؟چرا از اول نگفتین؟راستش! راستش!دیشب می خواستم بهتون بگم امروز با فریده.... آخه می دونین...........
دختر : راستش چی؟ حالا آدرس خونه منو به آدمای ت[!] میدی؟می دونم به فریده چی بگم!
پسر: عمه جان ! تو رو خدا نه! به فریده چیزی نگین!اگه بفهمه پوستمو میکّنه!عوضش منم به عمو فریبرز چیزی نمی گم!
دختر:‌ او و و و م خب! باشه چیزی بهش نمیگم.دیگه اسم فریبرزو نیاریا!راستی من باید برم عمو فریبرزت اومد. بای
پسر: باشه عمه ملوک! بای......

دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 15:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 11:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو تلوزیون نشون میداد مرتضی و مسعود و امید و مهرداد و سهیل توو خونه خالی نشستن بعد زنگ میزنن تن تاک دستگاه دراز نشست میاره خوش و خرم ورزش کنن
.
.
من سکوت میکنم و دلفینها هم پرواز :))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 22:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

جملات پر کاربرد نســـــــل جوان در عیــــد 93:
.

.

نمیـــــــام ، حوصـــــله نــدارم... ولــــــم کنین ، ایــــنا کیـــن دیگه...
سرم درد میـــــکنه ،
ای خدا منو بکـــــش! پس کی میــــرن؟؟ آخه ایـــنم شد عـــــــید؟؟!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 18:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 18:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکـــــ زن همانقدر به یکــــ مرد نیاز دارهــــ!!!!!!!!!!!!!!

که یکــــــــ ماهـــــــی به ......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دوچرخـــــــــه !=)))))))):))))))))))))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لطفا متن زیر را طوری بخوانید که انگار یک وزنه صد کیلویی روی سینه تان قرار گرفته
یا درحال زور زدن واسه اجابت مزاج هستید:
آره لعنتی تو خیلی پستی بگو بگو من برات چی بودم یه لعنتی آشغال کثافت ؟
تبریک میگم شما الان یک رپر هستید :| ^_^
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اینایی ک ساپورت باطرح گورخرمیپوشن


دقیقامیخان چیوثابت کنن؟!



1-گورخرتنهاست ب یادش باشیم



2-انسان یاگورخر چ تفاوت دارد



حیوان حیوان است دیگر



3-من گورخرم



4-چشات گورخرمیبینه



5-من از اول این ساپورت رو داشتم



گورخر ادای منو درمیاره



6-ب یاد همه گورخران درگذشته!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 15:56
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 15:51
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ