یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

لذتی که در خوابیدن سرِ کلاسِ درسِ سه واحدیِ سختِ استادِ سیریش هست

تو خوابیدن لای پر قو در کنار سواحل آنتالیا نیست

حالا لذت قبولی با تقلب توی همون درس بماند

!!!اصلا کلمات در توصیفش عاجزند

.

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 20:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقدر سختی چقدر دوری چقدر درد..........همین حالا کنارم باش برگرد
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 19:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به حدی در تنهایی رسیدم که
خودم با تلفن خونه به موبایلم میس کال می ندازم، بعد می خندم میگم کثافططو ببینا :| =))
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 19:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مرد باس وقتی رسید خونه بگه عیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ماچو بده، لواشکو پاستیل تحویل بگیر!

7 دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مغرورم اما اگر دل بدهی...
غرورم را فرش زیر پایت میکنم...
خودخواهم اما اگر دل بدهی...
تمام خواسته هایم در تو خلاصه میشود!
پیچیده اماما اگر دل بدهی..
برایت تبدیل به یک جمع ساده میشوم..
لجبازم اما اگر دل بدهی..
آتش میزنم هر آنچه با تو سر لج دارد..
آری. تمام اینها هستم!!!!

ولی اگر کسی بدلم بشینه و دل بدهه ... میشوم اونی که اون میخواهد...

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به امید روزی که دستگیره دری به داخل آستین من نرود؛
پیشانی من به در نخورد؛
استخون آرنجم به تیزی نخورد

بلند بگو آمـــین بلا نبینی جَووون!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دختره استاتوس زده :همه پسرا مزخرفن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پسر اسکل ۱ :خیلی باحال بود
پسر اسکل ۲ :با اینکه پسرم ولی باهات موافقم
پسر اسکل ۳ :وای چقدر قشنگ می نویسی عمق نوشته هات رو دوس دارم
روی صحبت من بیشتر با اون اسکل عزیز اسکل ۴ هستش
اینو واسه چی share کردی؟ :|

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:25
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این اولین بار است که من به عنوان نفر اول کامنت میزارم و این موفقیتم را مدیون پدر و مادرم هستم که همواره مرا در این راه پر پیچ و خم همیاری کرده اند در اینجا لازم است تا از معلم اول راهنمایی که به من امید داد که بالاخره یک روز هم تو نفر اول کامنت میذاری تشکر کنم و این افتخار جهانی را به تمامی هموطنان عزیزم که همیشه از من حمایت کردن و به من امید دادن تقدیم میکنم باشد تا رستگار شویم
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:24
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

حالم خـــوب است اما در حالت خنثی به سر میبرم
نـــه خوشحالم ،نـــه ناراحت
افسرده هم نیــــستم
خنثی و بیــخیال
حال این روز هایم را دوست دارم
نگران نیـــستم،دلهره نــدارم
از همه مـــهمتر
درگیر هیــــچکس نیـــستم
بجز یک نفر

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:23
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نیازمندیها قبل از چهار شنبه سوری !

هواپیمای اختصاصی جهت عبور و مرور در شب چهار شنبه سوری موجود است !
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 16:28
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ