یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به نظر من درستش این بود که دماغ بالای چشم باشه که آدم بتونه چشمشو زیر پتو نگه داره ولی دماغشو بیرون پتو!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﺭ ﻣﺮﺩ ﻫﺎ :ﺣﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺳﻤﺸﻮﻣﯿﺬﺍﺭﻥ

"ﻏﯿﺮﺕ"

ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺲ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻤﻬﺎ ﻣﯿﮕﻦ

"ﺣﺴﺎﺩﺕ"
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﻪ ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﯿﮕﻢ


"ﻋﺸﻖ"

.ﺗﺎ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺒﺎﺷﯽ :ﻧﻪ ﻏﯿﺮﺗﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﻧﻪﺣﺴﻮﺩ!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
12 دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 17:51
+9
mohsen
mohsen
سلام ب همه ی دوستای گلم!
عیدتون پیشاپیش مبارک..
امیدوارم در ساله جدید بخندید و از ته دل شاد باشید
ان شالله همیشه تنتون سالم باشه..
3 دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 15:57 توسط Mobile
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
امروز ي دختره رو ديدم داشت با تلفن ميگفت از محضر كه اومديم از محضر تا خونه رو شيريني ميدم يعني بي شوهري اينقدر بهش فشار آورده ؟ {-33-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 13:37
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﺯ ﺩﺭﺧﺖ ﺁﻣﻮﺧﺘﻢ ﮐﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻧﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﺩﺭﺧﺖ ﭼﯿﺰﯼ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻡ؟ |:

ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺎﺩﺍﻡ ﭼﯿﺰﯼ ﯾﺎﺩ ﻧﮕﺮﻓﺘﻢ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺑﯿﺎﻡ ﺍﺯ ﯾﻪ

ﺩﺭﺧﺖ ﭼﯿﺰﯼ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻡ؟ |:<img src=(" title=":((" />((:

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 22:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﺷﺐ ﭼﺎﺩﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺗﻮ ﺑﯿﺎﺑﻮﻥ
ﻧﺼﻒ ﺷﺐ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﻣﯿﮕﻪ:
ﺑﻪ ﺁﺳﻤﻮﻥ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ﭼﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ؟
ﺩﻭﻣﯽ ﻣﯿﮕﻪ :ﯾﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ ﺳﺘﺎﺭﻩ
ﺩﻭﺳﺘﺶ ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﯽ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯽ؟
ﻣﯿﮕﻪ : ﺍﺯﭼﻪ ﺩﻳﺪﮔﺎﻫﻰ ﺑﮕﻢ؟
ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺷﻨﺎﺳﻰ؟
ﺍﻟﻬﻴﺎﺕ؟
ﻳﺎ ﻓﻠﺴﻔﻪ؟
ﺩﻭﺳﺘﺶ ﻣﯿﮕﻪ : ﺍﺣﻤﻖ ﭼﺎﺩﺭﻣﻮﻥ ﺭﻭ ﺩﺯﺩﻳﺪﻥ!

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:56
+3
nima
nima
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺗﻮ ﻣﺤﻠﻤﻮﻥ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﭘﺎﺭﮎ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ

ﺟﺎﺗﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ

ﮐﻮﺩﮎ ﻋﻘﺪﻩ ﺍﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ :خط ﺧﻄﯿﺶ ﮐﻦ!
ﮐﻮﺩﮎ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ : خاک بر سرت .
ﮐﻮﺩﮎ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ :ﺍﻟﺤﺴﻮﺩ، ﻻﯾﺴﻮﺩ، لامرض!
هیچى دیگه ﺩﺳﺘﻪ ﺟﻤﻌﯽ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﺑﻮﺩﻥ

که یهو ﺧﺮ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﯾﻪ ﻟﮕﺪ ﺑﻬﺶ ﺯﺩ ﺻﺪﺍﺵ ﺩﺭ ﺍﻭﻣد فرار کردم

2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﺧﺮﻳﻦ ﺑﺎﺭﻯ ﻛﻪ ﻧﻈﺮﻡ ﻭﺍﺳﻪ ﻛﺴﻰ ﻣﻬﻢ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ
ﺳﺎﻟﻬﺎ
ﭘﻴﺶ ﺑﺮﻣﻴﮕﺮﺩﻩ ﻛﻪ ﻣﺎﺩﺭﺑﺰﺭﮔﻢ ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﻴﺪ ﺟﺎﺕُ
ﺍﻳﻨﺠﺎ ﺑﻨﺪﺍﺯﻡ ﻳﺎ ﺍﻭﻥ ﺍﺗﺎﻕ .. ?
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:12
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ