یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 15:15
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ایا شما هم برای خوردن نان زیر کباب با خانواده دعوا میکنید؟؟

ایا همیشه حسرت خوردن ته دیگ ماکارانی را دارید؟؟

ایا مادر شما هم سیب زمینی های سرخ شده را از شما پنهان میکند؟؟؟

ایا همیشه برای پر کردن پارچ و خوردن ساقه کاهو با خانواده درگیرید؟؟

.

.

.

.

.

غصه نخورید به جان خودت ما هم همینجوریم :))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 15:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻟﻴﻼ ﻓﺮﻭﻫﺮﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻻ ﺁﻫﻨﮓ ﻋﺎﺭﻓﺎﻧﻪ ﻣﻴﺨﻮﻧﻴﯽ...

ﻣﺎ ﺍﺭﺍﺩﺕ ﺩﺍﺭﯾﻤﺎﺍﺍ ﻭﻟﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﻴﮑﻨﯽ ﻣﺎ

ﻳﺎﺩﻣﻮﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻭﺭ ﻣﻴﻠﺮﺯﻭﻧﺪﯼ ﻣﻴﺮﻓﺘﯽ ﺍﻭﻥ ﻭﺭ،

ﻣﻴﮕﻔﺘﯽ ﺟﻮﻧﯽ ﺟﻮﻧﻢ ﺑﻴﺎ ﺩﺭﺩﺕ ﺑﻪ ﺟﻮﻧﻢ !... ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 15:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺷﯿﺮﺍﺯ
.
.
.
ﻫﺎ = ﺧُﺐ
ﻫﺎ = ﺑﻠﻪ
ﻫﺎ = ﭼﯿﭽﯽ ﻣﯿﮕﯽ ؟
... ﻫﺎ = ﺑﺮﻭ ﺧﻮﺩﺗﯽ !!
ﻫﺎ ﻫﺎ = ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺣﺮﻑ
ﻫﺎ = ﭘﺴﻨﺪﯾﺪﻥ
ﻫﺎ ﺑﺎﺷﻪ = ﺑﯿﺸﯿﻦ ﺗﺎ ﺑﯿﺎﻡ !
ﻫﺎﺁ = ﺷﺎﺥ ﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﮐﺸﯿﺪﻥ
ﻫﺎﺍ = ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ
ﻫﺎ ؟ = ﺗﻌﺠﺐ
_________
اما با این حال شیرازیا شیرین هستن
دوسشون داریم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 14:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخاستم اتاقمو جاروبرقی بکشم و در حینش آهنگم گوش کنم!ام پی ۳ مو روشن کردم شروع کردم با جدیت تمام جارو کشیدن

بعد ۵ دقیقه مامانم زد رو شونم.هدفونو در آوردم گفتم، جانم مامان؟!


گفت جارو خاموشه!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 14:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 11:44
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

داستانی واقعی!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﻩ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ
ﮔﺸﻨﻢﺷﺪ ﺭﻓﺘﻢ،
ﺩﯾﺪﻡ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺧﺎﻟﯿﻪ ﺑﻌﺪ ﮐﺎﺑﯿﻨﺘﺎﺭﻭ ﮔﺸﺘﻢ
ﻫﯿﭽﯽ
ﮔﯿﺮ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩﻡ ﻓﻘﻂ ﺗﻮﺵ ﯼ ﺳﺮﯼ ﻗﻮﻃﯽ
ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ
ﻣﺎﮊﯾﮏ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ ﻣﺎﯾﻊ
ﻇﺮﻑﺷﻮﯾﯽ،
ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ ﺗﺎﯾﺪ، ﻧﺨﻮﺭﺩﯼ ﭘﻮﺭ ﻟﺒﺎﺳﺸﻮﯾﯽ .....
ﺧﻼﺻﻪ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺘﻢ:
ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻍ ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺍﯾﯽ ﺍﯾﻨﺎ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﭼﯿﮑﺎﺭ
ﮐﻨﻢ.....
.
.
.
.
.
.
.
ﮔﻔﺘﺶ : ﺩﺭ ﮐﺎﺑﯿﻨﺘﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ ﻋﻼﻣﺖ
ﻣﺮﮒ ﺩﺍﺭﻩ ﺗﻮﺵ ﺁﺟﯿﻞ ﻫﺴﺖ، ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ
ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﺮﮒ ﻣﻮﺵ
ﺗﻮﺵ ﮔﺰ ،
ﺍﻭﻧﮑﯿﻪ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻣﺎﯾﻊ
ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺗﻮﺵ ﮔﺮﺩﻭ.....
ﻫﯿﭽﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﭼﺮﺍ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﭼﺮﺍﺍﺍﺍﺍ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻭ
ﺑﺎ ﻣﻦ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺁﺧﻪ....

دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 11:32
+5
محمد
محمد
خیانت را مدرسه به ما یاد داد....همان جایی که گفت:جای خالی را پر کنید....
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 21:35
+5
محمد
محمد
نوشت سلام نفسم,در حالیکه تازه بمن شب بخیر گفته بود
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 21:26
+4
محمد
محمد
بس که در تدبیر فردا مانده ایم...با همیم اما چ تنها مانده ایم...در کلاس جمع و تفریق زمان...عاشق جمعیم و منها مانده ایم....
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 21:21
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ