یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

معلمه پدرشاگردش رو احضار میکنه مدرسه...


فرداش پدره میاد میگه چی شده؟مشکل چیه؟


معلمه میگه بچه ی شما خیلی خنگه..!


پدر:یعنی چی؟


معلم:الان بهتون میگم..نگاه کنید...


به شاگردش میگه برو ببین من تو حیاط مدرسه ام؟


پسره میره و میادمیگه نه خانم معلم توحیاط نبودید..


معلم میگه شایدتودفترمدیر ام برو اونجا رو ببین


پسره دوباره میره ومیاد میگه نه خانم اونجا هم نبودید...


معلم به پدرپسره میگه ببینید..ببینیدچقدر بچتون خنگه...


پدر میگه: خب شاید رفتی مرخصی ....!!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم پسره تو فیس ب و ک نوشته فقط به خاطر تو دارم میرم ، دختره نوشته بخاطر من یا خواهرم ؟
اون یکی دختره هم اومده نوشته : خره ، با من بود ؟!!
طبق آخرین امار ، اینا همچنان با هم درگیرن که به خاطر کی بوده !
6 دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:24
+3
محمد
محمد
من عشقت رو به همه دنیا نمیدم حتی یات رو به کوه و دریا نمیدم

با تو میمونم واسه همیشه، خاطرات تو رو چه خوب چه بد هک میکنم

توی تنهاییام فقط به تو فکر میکنم با تو میمونم واسه همیشه
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:16
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونین تو این هوای سرد چی خیلی می چسبه؟
با مخاطب خاصت پیاده بری بیرون یکم الکی بچرخی وقتی قشنگ یخ کرد لپاش گل انداخت از سرما با کش بزنی به لپاش تا از درد بمیره عوضی کثافت :| :))))))))
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:01
+2
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
زیبای من میدانم دوری

خیلی دور

دستم بهت نمیرسد اگر ممکن هست

گهگاهی در مسیر باد باش اینجا همیشه مشامی هست!

که در انتظارش

عمیق تر میکشد تک تک نفس هایش را...!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 19:30
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

روزی كه می گفتی من با تو می مانم
روزی كه دانستی من بی تو میمیرم
روزی كه با عشقت بستی به زنجیرم
بازنده من بودم این بوده تقدیرم
خوش باوری بودم پیش نگاه تو
هر دم ز چشمانت خواندم كلامی نو
عاشق نبودی تو من عاشقت بودم
در قبله گاه عشق بودی تو معبودم
آرام و آسوده در خواب خوش بودی
یك لحظه من بی تو هرگز نیاسودم
من با نفس هایم نام تو را بردم
كاش ای هوسبازم با تو نمی ماندم
عشق تو چون برگی در دست طوفان بود
دل كندن و رفتن پیش تو آسان بود
روزی به من گفتی دیگر نمی مانم
گفتم كه می میرم گفتی كه می دانم
باور نمی كردم هرگز جدایی را
آن آمدن با عشق این بی وفایی را....

دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 19:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

می دونـی . . . ؟
بایـد بفـهـمی وقـتی دلــت می گــیره ...
تنـهــایی !
بایـد یـاد بـگیــری از هـیــچ کــس تــوقـع نــداشتـه بـاشی !
بایــد عــادت کنـی کـه بـا کـسی درد دل نـکنـی !
بایـد درکــ کـنی کـه هـر کـس مـشکـلات خـودشــو داره !
بایـد بفـهـمی وقـتی
نـاراحـتی ...دلـتـنگی ...یـا بـی حــوصـلـه ای ...
هـیــچ کـس حـوصـلـه ی تــو رو نـداره !
دیگـه بایـد فهــمیـده بـاشی هــمـه رفـیــقِ وقـتـای خـوشی انـد !

دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 19:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگه نمیشه به پسرا چشم غره بری ! اینقدر که زیر ابرو برداشتن و موهاشونو رنگ کردن میترسم دست مامانشونو بگیرن بیارن جلو درخونمون بگن : مامان این بود بهم چشم غره رفت تو کوچه !

تازه شایدم بزنن زیرگریه
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 19:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بعضیام بآس گفت: خدایی خودت خسته نمیشی اینقدر عاشق میشی؟ والا ما که خسته شدیم از بس عشقِ جدیدتو تبریک گفتیم..! .
.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 18:48
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ