Neda-Banoo
من دختر ایرانی ام!چون خود را آراستم مرا فاحشه نامیدند.آرامشم را بوق های ممتد در خیابان شکست. مرا حرامزاده نامیدند و پارچه ای روی سرم کشیدند تا"تو"تحریک نشوی! وقتی گفتم پاکم مرا دروغ گو خواندندخواستم دست از زندگی بکشم گفتند از ترس آبرو بود. خندیدم و به من گفتند اغواگر!زدند توی دهانم.حرف زدم گفتند خفه شو!. همجنس هایم بیمار میشوند و آزرده تا تو به کام برسی!گفتند شکر کن به آزادی ات خدایا شکرت من یک دختر ایرانی آزادم
Neda-Banoo
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻭ ﻟﻮﺱ ﺑﻮﺩﻧﺎﺵ! ﻏﺮ ﺯﺩﻧﺎﺵ! ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺘﺎﯼ ﻋﺠﯿﺐ ﮐﺮﺩﻧﺎﺵ! ﻋﺸﻖ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮ ﻭ ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ ﺑﻮﺩﻧﺎﺵ! ﮔﺎﺯ ﮔﺮﻓﺘﻨﺎﺵ! ﺟﯿﻎ ﺯﺩﻧﺎﺵ! ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﺵ! ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻭ ﺧﻞ ﺑﺎﺯﯾﺎﺵ! ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻭ ﺟﺪﯼ ﺷﺪﻧﺎﺵ! ﺣﺴﻮﺩﯼ ﻛﺮﺩﻧﺎﺵ! ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ ﺷﺪﻧﺎﺵ!