یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 19:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که وقتی عشقم دراز کشیده یه دفعه بپرم بالشو بذار جلو دهنش
.
.
.
بعد وقتی دیگه داره خفه میشه بالشو بر دارم بهش نفس مصنوعی بدم . بعدم یه عمر منت سرش بذارم که زندگیتو مدیون منی :)))
7 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 19:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}
اممممممممممممممممممممممممممممممممید جهاااااااااااااااااااااااااااااااااااان
{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}
31 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:39
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم مهمونی سبزی پلو درست کرده بودن با کوکوسبزی!
بعدم یه بند غر میزدن که چرا سبزی خوردن نمیخوری؟؟؟

خو لامصـــــــــبا... گوسفندم انقد سبزی یه جا نمیخوره
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:37
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مادر : علی بیا اسفناج بخور آهن دارد

علی : آخر مادر جان الان آب خوردم می ترسم زنگ بزنم!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:35
+6
Neda-Banoo
Neda-Banoo
من دختر ایرانی ام!چون خود را آراستم مرا فاحشه نامیدند.آرامشم را بوق های ممتد در خیابان شکست. مرا حرامزاده نامیدند و پارچه ای روی سرم کشیدند تا"تو"تحریک نشوی! وقتی گفتم پاکم مرا دروغ گو خواندندخواستم دست از زندگی بکشم گفتند از ترس آبرو بود. خندیدم و به من گفتند اغواگر!زدند توی دهانم.حرف زدم گفتند خفه شو!. همجنس هایم بیمار میشوند و آزرده تا تو به کام برسی!گفتند شکر کن به آزادی ات خدایا شکرت من یک دختر ایرانی آزادم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:34
+5
Neda-Banoo
Neda-Banoo
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻭ ﻟﻮﺱ ﺑﻮﺩﻧﺎﺵ! ﻏﺮ ﺯﺩﻧﺎﺵ! ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺘﺎﯼ ﻋﺠﯿﺐ ﮐﺮﺩﻧﺎﺵ! ﻋﺸﻖ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮ ﻭ ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ ﺑﻮﺩﻧﺎﺵ! ﮔﺎﺯ ﮔﺮﻓﺘﻨﺎﺵ! ﺟﯿﻎ ﺯﺩﻧﺎﺵ! ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﺵ! ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻭ ﺧﻞ ﺑﺎﺯﯾﺎﺵ! ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻭ ﺟﺪﯼ ﺷﺪﻧﺎﺵ! ﺣﺴﻮﺩﯼ ﻛﺮﺩﻧﺎﺵ! ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ ﺷﺪﻧﺎﺵ!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:32
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه روز یه [!] که لهجه خیلی غلیط ترکی هم داشته سپر حرارتی ماه نشین آپولو ۱۱ رو طراحی میکنه تا نخستین انسانهایی که پا بر ماه گذاشتند در بازگشت به جو زمین خاکستر نشن . البته ماه نشینهای بعدی هم از این سپر استفاده کردند اون [!] همون دکتراعتمادی دانشمند برجسته ایرانی در ناسا بوده .
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه قانون نانوشته هست که میگه :

هرچقدر زمان اس ام اس بازی طولانی تر بشه ؛ احتمال شروع دعوا بیشتر میشه .. :|
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:26
+6
Neda-Banoo
Neda-Banoo
در Lyrics
ناراحت نباش/اگه پای عشقت هدر رفتی سوختی پاش./اگه دلت پر حرفه لباتو به هم دوختی داش./ناراحتی نداره مشتی./درخته پیرباغچم حتی داره نفس میکشه به امید دیدنه بهار بعدی
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:19
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ