یافتن پست: #در

Neda-Banoo
Neda-Banoo
الهی باخاطری خسته دل ب کرم تو بسته دست از اساتید شسته ودرانتظارنمرات نشسته ام پاس شوندکریمی پاس نشونحکیمی نیفتم شاکرم بیفتم صابرم نه پای گریز از امتحان دارم نه زبان ستیزبااستاد الهی دانشجورا چه شاید واز اوچه باید؟دستم بگیر یا ارحم راحمین
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 17:12
+7
melika
melika

نوشت “قم حا ” …
همه به او خندیــــــــــــــــدند!!
گریــــــــــــــــــــــ ست …
گفت به “غم ها ” یم نخندید…
که هر جور نوشته شود درد دارد!!
از ته به سر بخوان
تا مــــــــنِ آن روزها را بشناسی…!!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 16:44
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا شر این امتحانارو کم کن از سر ما
الهی آمین
10 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 14:36
+5
xroyal54
xroyal54
وقتی یه زن بهت گیر میده
ازت جواب میخواد
حسودیش کلافت کرده
خوشحال باش !!
چون عاشقته
داره واسه داشتنت می جنگه
اما وای به حال روزی که
ساکت شه
اوج گیردادنش بشه یه کلمه :
هر جور راحتی
یعنی دل کنده
یعنی احساسِ خطر
موافقیـــــــد ؟
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 23:54
+8
xroyal54
xroyal54
وقتی واقعیت ها ,
آدم را فریب بدهند چه کار می شود کرد ؟
روزگاریست که حقیقت هم لباسی از دروغ بر تن کرده است
و راست راست توی خیابان راه می رود
عشق نشسته است کنار خیابان ,
کلاهی کشیده بر سر و دارد گدایی می کند
و مرگ ,
در قالب دخترکی زیبا ,
گلهای رز زرد می فروشد
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 23:25
+7
محمد
محمد
آنقدر زیبا عاشق او شده ای که آدم لذت می برد از این همه خیانت ...
روزی هم اینگونه عاشق من بودی...
یادت هست لعنتی ...؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 22:35
+5
melika
melika
تو دست در دست دیگری. . .

من در حال نوازشِ دلی که سخت گرفته است از تو . . .

مدام بر او تکرار می کنم که ،

نترس تنهای من . . . !

آن دستها به هیچ کس وفا ندارند
. . .
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 22:15
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یك شب تو را به خلوت خود میهمان كنم
از طعم دلربای لبت نوش جان كنم
یك شب كه در هیجان تن منی
بر آبشار دست تو خود را روان كنم
وقتی حصار سینه ی من شد دو دست تو
من هم تو را به سینه فشارم ، همان كنم
لبهای من چو به پیشانیت نشست
گیسوی تو را به سرم سایبان كنم
كم كم كمك كه رسیدم به گونه هات
با داغ سینه ام آن را نشان كنم
چشم تو را كه آیه ی عشق است و التماس
با چشمهای عاشق خود مهربان كنم
عشق من ای امید من ای التیام من
اینگونه می شود كه تو را بر زبان کنم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 20:59
+8
AmirAli
AmirAli
7 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 16:00
+7
alireza
alireza
2 سال پیش در یه همچین روز مهدی مهدوی کیا سرور همه ابی ها بعد از 14 سال به پرسپولیس برگشتو گفت: ارزویم خدا حافظی با پیراهن پرسپولیس است به سلامتیش
همه ی گل براش بزارید تو دیدگاه/
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 13:28
+8
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ