یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

و تازه می فهمم


که برف


         خستگی


                  خداست


آن قدر که حس می کنی


پاک کنش را برداشته


می کشد


         روی نام من


روی تمام خیابان ها


خاطره ها


 


"گروس عبدالملکیان"

دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 20:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻗﺎﭘﺴﺮﻱ ﮐﻪ ﻣﻴﮕﻲ " ﺩﺧـﺘﺮﺧــﻮﺏ " ﭘﻴﺪﺍ ﻧﻤﻴﺸﻪ...

ﺩﺧﺘﺮﺧﻮﺏ ﺗﺎﺩﻳﺮ ﻭﻗﺖ ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻧﺎ ﻧﻤﻴﭙﻠﮑﻪ
* ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﻧﮕﺎﺕ ﻧﻤﻴﮑﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺮﻱ ﺳﻤﺘﺶ
* ﮐﻔﺸﻪ 15 ﺳﺎﻧﺘﻲ ﻭ ﻣﺎﻧﺘﻮﻱ ﺟﻠﻒ ﻧﻤﻴﭙﻮﺷﻪ
* ﻣﻮﻫﺎﺷﻮ ﺭﻧﮓ ﻧﻤﻴﮑﻨﻪ
ﻭ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻳﺶ ﻧﻤﻴﮑﻨﻪ ﮐﻪ ﻧﺘﻮﻧﻲ ﻗﻴﺎﻓﻪ ﻱ ﺍﺻﻠﻴﺶ ﺭﻭ
ﺗﺸﺨﻴﺺ ﺑﺪﻱ ...
* ﭼﺸﻤﮏ ﻭ ﻋﺸﻮﻩ ﻭﺻﺪﺍﻱ ﻧﺎﺯﮎ ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﻭ ﺑﺎ ﺩﻳﺪﻥ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻣﺪﻝ ﺑﺎﻻﺕ ﻟﺤﻨﺶ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﻴﺸﻪ
* ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﺩﺳﺖ ﻧﻴﺎﻓﺘﻨﻴﻪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻬﺶ
ﺣﺘﻲ ﺗﻮﺍﻥ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻱ .
ﻧﻪ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻣﻴﭙﺮﻩ ﻧﻪ ﺑﺎ ﺍﻣﺜﺎﻝ ﺗﻮ ﭘﺲ ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﻧﮕﻮ ﮐﻪ ﻧﻴﺴﺖ
* ﺗﻮ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﭼﺸﻤﺖ ﺭﻭ ﻋﺮﻭﺳﮑﺎﻱ ﺧﻴﺎﺑﻮﻧﻲ ﮔﺮﻓﺘﻪ
ﮐﻪ " ﺩﺧﺘﺮﺧﻮﺏ " ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﻴﺸﺘﺮﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻪ..!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 19:09
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خدایـــــــــــا ،
دخـلـم با خـــرجـم نمیـــخــواند ،
کـــم آورده ام 
صـــبری کـــه داده بـــودی تــمــام شـــد ،
ولـــی دردم همـــچـــنان باقیــــــست !!!
بدهکـــــــــار قلــــــبم شـــده ام ،
میــــــدانم شـــرمنــــــده ام نمیــــــکنـــی؛
باز هــــــم صـــبـــــــر میــــــخـــواهــــــم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 19:05
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥


اینقدر دنبال قیافه های بزرگ شده نباشیم اینقدر نگیم اگه خوشگله لایکش کن
اینقدر نگیم به خوشگلیش از 1 تا 10 چند میگی
اینقدر نگیم به رنگ لاکش چه نمره ای میدی
اینقدر نگیم بکوب لایکو به افتخار رنگ رژ لبش کمی انسان باشیم
کمی دنبال نگاه های معصوم و پاک باشیم
کمی دنبال دست ها و صورت های خسته و رنج کشیده باشیم
کمی هم دنبال حرف های ساده باشیم...


دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 19:04
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 19:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این روز ها عجیب تب کرده ام


ودر بستر اندوه


هر دم هذیان می گویم


صدایم چرک کرده است…


و ذهنم در گرمای مرضی مرموز می سوزد…


تبم قد میکشد…


پزشکان مرا جواب کرده اند


این روز ها درمانی نیست


فقط گاه گاهی


درد هایم را پاشویه میکنم…
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 18:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

عشق اگر بال گشاید به جهان حاكم اوست
گر كند جلوه در این كون و مكان حاكم اوست
میل من سوی وصال و قصد او سوی فراق
ترك كام خود گرفتم تا برآید كام دوست
حافظ اند درد خود می سوزو بی درمان بساز
زان كه درمانی ندارد درد بی درمان دوست
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 18:54
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

گاهی...

گاهی باید دروغ را راست پنداشت

و گاهی راست را دروغ !

بی فریب خوردن ،زندگی سخت است...

"فروغ فرخزاد

دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 18:29
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩ


ﺩﻟﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﯾﮑﯽ ﺗﮑﻮﻧﺖ ﺑﺪﻩ ...


ﺗﮑﻮﻧﺖ ﺑﺪﻩ ﺑﮕﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﯽ، ﺑﺴﻪ ﺩﯾﮕﻪ !!


ﺗﻮ ﻫﻢ ﮐﻮﺭﻣﺎﻝ ﮐﻮﺭﻣﺎﻝ ﺑﺮﯼ ﮔﻮﺷﯿﺘﻮ ﭼﮏ ﮐﻨﯽ!


ﺑﺒﯿﻨﯽ ﮐﻪ ﯾﻪ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺑﺮﺍﺕ ﺍﻭﻣﺪﻩ !!..


هنوزﺧﻮﺍﺑﯽ ﺗﻨﺒﻞ"؟


ﮐﻪ ﯾﻬﻮ ﯾﮑﯽ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﺖ ﻣﯿﮕﻪ.


ﺑﻪ ﭼﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟


ﺗﺎﺯﻩ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯿﺎﯼ ... ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺭﺩﺍﺕ، ﺩﻟﺘﻨﮕﯿﺎﺕ، ﺑﻐﻀﺎﺕ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺸﻪ !...


ﭘﯿﺸﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯿﮕﯽ ﺧﺪﺍﯾﺎ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯼ ﺷﺪ،


ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﮐﻪ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩ! ؟


ﺍﻭﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ﺗﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﻭﻗﺘﻪ ﻣُﺮﺩﯼ،


ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎ، ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﻧﻔﺲ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﻫﺎ...


ﻫﻨﻮﺯ ﺟﺴﻤﺖ ﺗﮑﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺭ ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 18:10
+1
alireza
alireza
 مهرداد پولادی با پشت سر گذاشتن کامل مصدومیت اش امروز در تمرین های پرسپولیس پا به توپ شد
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 18:10
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ