یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 15:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 15:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 15:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ساعت 3 نصف دختره به نامزدش زنگ میزنه میگه:

دختر: عشقم بیداری؟؟؟

پسر: ساعت 3 نصف شبه و خواب بودم و بیدارم کردی، چیزی شده؟؟؟

دختر: عزیزم یه خواب وحشتناک دیدم

پسر: خوابت درباره چی بود؟؟؟

دختر: نمیخوام دربارش حرف بزنم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 15:14
+2
melika
melika
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 15:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من اسیر زلف یارم من اسیر زلف یار
یار من برده قرارم بیقرارم بیقرار
عاشق پروردگارم عاشق پروردگار
مست بیرون از مدارم مست بیرون از مدار
یا حبیبی کاسه ای از هر دو دستت
تا که دل بازم به ناز چشم مستت
یک نگاهی کن که گردم مست مستت
ای دو عالم جلوه ای از ناز شستت
مست مستم ساقیا امشب به فریادم برس
بی می و ساغر نخواهم در دو عالم یک نفس
جز دو چشمانت نباشد هیچ کس فریاد رس
روی زیبایت نبیند دیده ی هر بلهوس
عاشقم بر سر گذشت عاشقی کز سر گذشت
چون از سرگذشت افسانه شد هر سر گذشت
از عشق تو دیوانه ی دیوانه ام
گرد شمع روی تو پروانه ی پروانه ام
تا تو مهمان دلم گردیده ای ویرانه ام
هر کجا ساقی تو هستی ساکن میخانه ام
عاقبت از عشق رویت سر به صحرا می نهم
پای دل را بر سر دنیا و عقبا می نهم
نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار یار
سفره ی دل را به پیش چشم مولا می نهم
من اسیر زلف یارم من اسیر زلف یار

عاشق رخسار یارم عاشق رخسار یار
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 14:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

این خطو این نشان…
که دلت به هیچکس به اندازه ی من تنگ نخواهد شد..
برای شیطنتام …
برای خندیدنم …
برای نگاه کردنم …
برای حرف زدنم …..برای تمامی لحظه هایی که کنارم داشتی…
دلت برای اینها تنگ خواهد شد…شک ندارم …سلام مرابه روزهای خوشت برسان…
روی خوش غرورت و لجبازیت و ببوس..
حرفهای دردل مانده ی من هم بلند بلند سلام می رسونند.
وعدهی دیدارمان راس ساعت پشیمانی…

دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 14:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تــَمآم هوآ رآ بو مـے کشم چشم مـےدوزم زل مـے زنم… انگشتم رآ بر لبآטּ زمیـטּ مے گذآرم: ” هــــیس… !مـے خوآهم رد نفس هآیش بـﮧ گوش برسد…!” امآ…! گوشم درد مـےگیرد از ایـטּ همـﮧ بـے صدآیـے دل تنگـے هآیم را مچالـﮧ مـے کنم و پرت مـے کنم سمت آسمآטּ! دلوآپس تو مـے شوم کـﮧ کجآے قصـﮧ مآטּ سکوت کرده ایـے کـﮧ تو رآ نمـے شنوم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 14:47
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 14:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 14:37
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ