یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

قا من تو گوشیم یه سری اسما سیو هستن به شرح زیر:
sh.sh
sh.k.b
sh.h.b
sh.h.d
sh.h.kh
sh.h.m
حالا بعد کلی فشار اوردن به مغز نازنینم فهمیدم اولیه یعنی شماره شناسنامم
دومی شماره کارت بانکیم،اما بقیه رو نمیدونم.یعنی من فقط به درد رمز گشایی می خورم با این نبوغم.

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

هر چقدر که آدمها رو بیشتر می شناسی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تنهاییت دلچسب تر می شه!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نبودنِ تو
فقط نبودنِ تو نیست
نبودنِ خیلی چیزهاست…
کلاه روی سرمان نمی‌ایستد!
شعر نمی‌چسبد…
پول در جیب‌مان دوام نمی‌آورد!
نمک از نان می رود!!!
خنکی از آب………….
” ما بی‌تو فقیر می شویم ” مادر ….
پس هیچگاه فعل نبودن را صرف نكن...

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من میگم درس خوندن اشکال داره شماها میگین نه
بوخودا واسه سلامتی ضرر داره
سرم داره مینفجر میشه
مسئولین رسیدگی کنن
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از وقتی که رفتی

روزهایم را تمام و کمال در قلّک می ریزم

تا وقتی که برگشتی

قلک را بشکنم و این روزها را کنار تو باشم...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 15:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

- مادر شوهره من دارم؟
یعنی آدم اینقدر خونسرد؟!
نباید بیاد بگرده منو واسه پسرش پیدا کنه؟! :|

والا من به خاطر پسر خودش می گم. وگرنه من که دارم درسمو می خونم! :))))

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 15:08
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 15:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 15:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻧﻈــﺮ ﻣـﻦ ﺩﺭ ﻣــﻮﺭﺩ ﺷﻮﻫـــــــﺮ ﺁﯾﻨﺪﻡ:
ﻣﻦ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻣــﺮﺩﯼ ﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﻣﻬـــﺮﺑﺎﻥ ﻭ ﺑﺎﺷﻌـــﻮﺭ ﺑﺎﺷه...
.
ﺷﻤﺎ ﺑﮕﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﺗﻮﻗﻊ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﯾﮏ دکتر میلیاردره !؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 14:53
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ