یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 18:08
+5
محمد
محمد
ﺗﻮﺭﺍ ﭼﻮﻥ ﺁﺭﺯﻭﻫــﺎﯾﻢ ﻫﻤــﯿﺸﻪ ﺩﻭﺳﺘـــ ﺧـــﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ ...
ﺑﻪ ﺷﺮﻃـــﯽ ﮐﻪ ﻣﺮﺍ ﺩﺭﺁﺭﺯﻭﯾﻪ ﺧﻮﯾــــﺶ ﻧﮕــــﺬﺍﺭﯼ...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 18:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 18:05
+4
محمد
محمد
تو مرا می فهمی
من تو را می خواهم
و همین ساده ترین قصه یک انسان است ،
تو مرا می خوانی
من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم
و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 18:03
+3
محمد
محمد
هیچ چیز دردناک تر از دیدن اشک های مادرنیست<img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 18:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اغوش بعضی ها...

علم را زیر سوال میبرد...

انقدر ارامت میکند ک...

هیچ مسکنی جایش را...

نمیگیرد...

دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 17:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﯾﻦ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺳﻤﺖ چپ ﻣﻦ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻤﮏ ﺍﻭﻥ ﺳﻤﺖ راستیه
ﺩﻫﻨﺶ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﺷﺪ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻧﻮﺷﺖ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 17:47
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره پست گذاشته: مُردم از تنهایی ، پسره زیرش نوشته: " "
عــآآآآدرس بده با بچه محلا بیایم خونتون از تنهایی در بیای !!

واقعا وقتی این پسرای با معرفت كه به فكره بچه محلاشون هستن رو

میبینم بغض راه گلومُ می بنده...

ببخشید اشك نمیزاره مانیتورُ ببینم(من یه همچین آدمــ احساسی هستم )
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 17:44
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامانم میگه آب جوش میریزی بسم ا...بگو!
ممکنه بریزی روی بچه جن!میگم:آخه مادر من!
مگه جنها بیکارن بچه شونو بیارن تو
ظرفشویی ما؟
میگه:خب بچن دیگه!
شیطونن خودشون میان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 17:42
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کودک درونم مدام پیرمرد درونم رو اسکل می کنه می خنده

قدیم اینجوری نبود والا ، جرات نمی کرد پاشو جلوش دراز کنه لم بده!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 17:22
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ