یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نگرانم!‌ ولی چه باید كرد
عشق، دلواپسی نمی‌فهمد
درد من، خط ِ میخی است عزیز
درد من را كسی نمی‌فهمد !

بغض كردن میان خندیدن
تكیه دادن به كوه نامرئی
خسته‌ام از ضوابط عُرفی
خسته‌ام از روابط شرعی...

هیچ‌كس،‌ هیچ‌كس نمی‌داند
به نگاهت چه عادتی دارم
هیچ فرقی نمی‌كند دیگر:
ــ‌ اینكه با تو چه نسبتی دارم ــ

تف به هرچه اصـول، هرچه فـُروع
تف به هرچه ثواب، هرچه گناه
توی تاریك‌خانه‌ی دنیا
عقل جن است و عشق بسم‌الله !

« چشم‌هایت نگاه خیسم را
مثل برق سه‌فاز می‌گیرد»
تو برایم جرقه‌ای وقتی
خانه را بوی گاز می‌گیرد !

زیر آتش‌فشان جنگ تو هم
یخ هرچیز آب خواهد شد
مثل یك سرزمین بی‌سرباز
همه‌چیزم خراب خواهد شد ...

تو مرا زجر می‌دهی عشقم
مازوخیسمی كه دوستش دارم
من به اشغال تو درآمده‌ام،
" صهیونیسمی كه دوستش دارم "




...یاسر قنبرلو...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 15:03
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
خدایاااااا

آخه کی حوصله داره باز دوباره بشینه درس بخونه :(

اونم این درسای سختو {-31-}

خداااااااااااایااااااا هنووووز جای امتحان قبلیاااا درد میکنه {-31-}

خدایا امتحانات را بر تمام جوانان آسان بگردان !

خدایا همه جوانان که در مقاطع تحصیلی خود گیر کرده اند را فارق التحصیل بگردان !

خدایا ریاضی عمومی :( {-4-} معادلات دیفرانسیل و ... درکل 20 واحد داریم مارا پاس بگردان

خدایا دمت گرم جبران میکنم

دست شما درد نکنه :( {-44-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 14:58
+6
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
درود به تمامی کاربران گرامی

باتوجه به مشکل پیش آمده بخشی از دیدگاه ها و امتیازات کاربران متاسفانه حذف شده


باعرض پوزش بابت مشکل بوجود آمده 

کاربرانی که امتیاز آنها کم شده درصورت تمایل برای بنده پیام خصوصی ارسال کنند تا امتیاز کسر شده آنها بازگردانده شود

درصورت بروز هرگونه مشکل میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی و یا ارسال پیام خصوصی با ما ارتباط برقرار نمایید
3 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 13:17
+9
محمد
محمد
خواستی دیگه نباشی ،

آفرین ، چه با اراده

لعنت به دبستانی که تو از درس هایش

فقط تصمیم کبری را آموختی .
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:55
+8
محمد
محمد
رفتم جلوش گفتم ببخشید خانومه ... جزوه درس اصول تون میشه بدین؟؟
میگه ببخشد منم ننوشتم جزورو.
من :*o*
یعنی چی ندارم؟؟پس اومدی دانشگاه چکار؟؟همین کارارو کردی داری کم کم میترشی!!
2 ,3 تا گاگول مثه تو به پست من خورده که دیگه کم کم داره صدای کلنگ قبرم میاد اما هنوز ازدواج نکردم.
شلغغغغغم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:49
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
چقدر عجیب است ، در خلوتت دلواپس خاطره ای باشی که تو را بر باد داده است !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 12:39
+6
alireza
alireza
سلام به همگی بچه ها من داداش علیرضا هستم علیرضا امروز غروب تصادف کرده تو جاده دماوند الان بیمارستانه خاستم بگم اگه میون شما کسی با هاش خیلی قاطیه به هش یه سر بزنه
14 دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 23:42
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
رفیق بی کلیپس ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مـــــــــــــــــــــــــــــادر
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 23:20
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مورد داشتیم اینقدر میرفته خونه دوست دخترش ، الآن واسه مدیریت آپارتمان کاندید شده ، اگه تقلب نشه حتما رأی میاره
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 22:07
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امتحان وسیله ست، نمره دست استاده، الکی خودتو از اینترنت نندازی بشینی درس بخونی هاااا
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 21:03
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ