♥ نگار ♥
غمگینم...!
.
.
.
.
مانند مادری که....
تازه از ارایشگاه اومده و میببنه
ابروهای برداشته پسرش از ابروهای خودش قشنگتره...
یعنی انقد غمگینماااا!!!
عمه جان اینا همه با تو کار دارن
.
.
.
.
مانند مادری که....
تازه از ارایشگاه اومده و میببنه
ابروهای برداشته پسرش از ابروهای خودش قشنگتره...
یعنی انقد غمگینماااا!!!
عمه جان اینا همه با تو کار دارن










