یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 20:30
+4
محمد
محمد
فرمول بخت گشایی دخترانِ جویای شوهر؛ کشف شد !
.
.
.
دخترای گل
روزی 3 وعده صبح ؛ ظهر ؛ شب ﺑﺎ ﺭﯾﺘﻢ ﺑﺨﻮﻧﯿﺪ:
ﺷﻮﻫﺮ ﺷﻮﻫﺮﻩ , ﺷﻮﻫﺮ
ﻗﻨﺪ ﻋﺴﻠﻪ , ﺷﻮﻫﺮ
ﯾﺎﺭ ﻭ ﯾﺎﻭﺭﻩ , ﺷﻮﻫﺮ
نازت میخره , شوهر
تاج و سروره , ﺷﻮﻫﺮ
ﺍﺯ ﮔﻞ ﺑﻬﺘﺮﻩ , ﺷﻮﻫﺮ
یار و یاوره شوهر
واااااااااااااااااااااااااای وااااااااااااااااااااااای
نگو دهنم آب افتاد ؛ دلم به تاپ تاپ افتاد

مبادااااااااااااا این پست روشوخی بگیرید!
بعد از خوندن برای 10 تا دختر دم بخت ارسال کنید تا اونا هم ازدواج کنند.
یه دختری سهل انگاری کرد و این حرف رو به تمسخر گرفت
و تا 30 سال بعد بدون شوهر موند و در نهایت تن به ازدواج :
با 1 مرد کچله کوتوله چاق که دست بزن داره و معتاده و از دوتا ازدواج قبلیش 4 تا بچه داره ؛داد!
پس جدی بگیرید
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 20:22
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 20:19
+4
محمد
محمد
تو مصر بعد از 112 سال برف باریده. انقدر پشت سرهم انقلاب کردن که کشورشون ریست فکتوری (تنظیمات کارخونه) شده
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 20:18
+5
EHSAN
EHSAN
خدایا...! چرا تا زنده ایم روانمونو شاد نمیکنی!؟ همینکه مردیم شادروانمان میکنی؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 20:12
+6
AmirAli
AmirAli
نمی‌خوام از خودم تعریف کنم...
اما باور کنین تو هر مرکز خ[!] که پا میذارم...
درش خود به خود باز میشه واسم!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 20:05
+3
محمد
محمد
هپی ولنتاین و درررررد..
هپی ولنتاین و کوووووفت....
هنوووز ولنتاین نیومده
خودشون دوس دختر دارن.
فک میکنن ما هم از اون خانواده هاشیم.
ب من خواستین تبریک بگین 22 بهمنی "مبعثی"تولد امامی"آزادی خرمشهری.......
بیتربیتاااای عامل استکبار
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:57
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تا حالا شنیدی هر عضوی از بدن انسان یه وضیفه ی خاصی داره
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وظیفه ی انگشت کوچک پا این هستش که به لبه ی دیوار، پایه ی مبل یا صندلی برخورد کنه و اشک ما رو دراره تا سطح کره چشممان پاکیزه شود
که همانا پاکیزگی وظیفه مومن است
عمرا اگه اینو می دونستی.برید حال کنید با این اطلاعاتی که در اختیارتون گذاشتم.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

استادﺭﯾﺎﺿﯽ ﮔﻔﺖ :
ﺩﻭ ﺧﻂ ﻣﻮﺍﺯﯼ ﻫﯿﭻ ﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﻨﺪ ...
ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻨﺪ
ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ :
ﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ...
ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﺮﺳﯿﺪﯾﻢ ؟
ﮔﻔﺖ :
.
.
.
.
.
.
.
.
حفه شو بشین سره جات … ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺎﺭﯼ ﺍﻻﻥ
۴ ﺗﺮﻣﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﯼ
هیچی دیگه ، ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺑﻘﯿﻪ ﺟﺰﻭﻩ ﺭﻭ ﻧﻮﺷﺘم:| بی جنبه:|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:54
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥




اگر میخواهی در زندگی‌ قدمهای بلند برداری ، بهتره شلوار کردی بپوشی‌ والا =))




دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:45
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ