یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همگی سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
دلتون نخواد
گلاب ب روتون
روم به دیوار
آی درس خوندم
آی درس خوندم که نگو
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:03
+5
AmirAli
AmirAli
رفتنت عجيب بود°°°
و°°°
نيامدنت عجيب تر°°°
و من °°°
درك كردم كه°°°°
زندگي بدون عجايبش ممكن نيست°°°
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:01
+5
AmirAli
AmirAli

شاید درد را از هر طرف بخوانی درد داشته باشد
اما درمان که نباشی نامرد می شوی

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 17:35
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من رفتم درس بخونم.اگه نیومدم شب و روزتون خوب
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:58
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:43
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اعتماد به نفس پسرا!!!

این یک بیماری مسری در پسران است . اگر برادر و یا دوست پسر و یا پسر شما این بیماری را بگیرد یقین بدانید که در عرض کمتر از یک هفته کل پسران محل را مبتلا میکند پس برای جلوگیری از این بیماری اگر کسی را مشاهده کردید که مبتلا است حتمآ او را قرنطینه کنید.

علایم این بیماری:

۱-:گذاشتن ریشهای نخ قیطونی.
۲-:طرز نگاه کردن به صورت عجیب غریب.
۳-:تکرار جمله ی هوش پسران بیش ازدختران است .
۴-:ایستادن زیاد رو به روی اینه.
۵-:استفاده از جملاتی شبیه همین که گفتم؛حرف من درسته؛حرف مرد حرفه و....
۶-:مخالفتهای پی در پی.
۷-:پایین بردن شخصیت دختران برای تقویت روحیه.
۸-:خواندن اشعار پر محتوا از قبیل پسرا شیرن مثه شمشیرن(دوپینگ).
۹-:روزی ۵۰ دفعه شنیدن پسر پسر قند عسل توسط مامان جون یا کاست ضبط شده توسط مامان جون.
۱۰-:خواندن کتاب هایی از قبیل:


چگونه اعتماد به نفس خود را بالا بریم؟
انرژی درمانی
تقویت اراده در ۲۰ روز
من بهترینم
و......

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:40
+6
mohsen
mohsen
جمله ی( من خیلی کم میام نت) چیست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مقدمه ای برای دادن یا گرفتن شماره
:|کور شم اگه دروغ بگم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:25 توسط Mobile
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانم های عزیز لطفا جزوات را با خودکاری غیر از آبی ، مشکی و حداکثر قرمز ننویسید
موقع کپی گرفتن ، بدجور میوفته !
در صورت تکرار این عمل جزوه اصلی از شما گرفته خواهد شد و کپی ها را تحویلتان خواهیم داد
با تشکر ، جمعی از دانشجویانِ نمونه !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:22
+7
mohsen
mohsen
به سلامتی دختری که خنده و شوخی ها و لوس بازی هاش... فقط واسه عشقشه با پسر غریبه شوخی نمیکنه، نمیخنده.. میدونه عشقش اذیت میشه با این کار...
سلامتیه اونایی که خودشون سنی ندارن ولی روزگار دلشونو پیر کرده...
به سلامتی پسری که وقتی پلیس گفت :"خانم کی باشن؟ "سرش رو بالا گرفتو گفت :"عشقمه، کجاباید بیام؟ "
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺗﻨﺒﺎﮐﻮﯼ ﺩﻭﺳﯿﺒﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﺵ ﺑﺎﺻﺪﺍﻗﺖ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺯﺍ، ﻧﻪ ﺁﺑﻤﯿﻮﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﻧﻮﺷﺘﻪ ١٠٠% ﻃﺒﯿﻌﯽ...! ک
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:07 توسط Mobile
+10
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
وقتی من دخترم...
خالقم به نامم سوره نازل کرد
مترو برایم واگن ویژه ساخت
من یک دخترم....
در تقویم به نامم روزی ثبت کردند
با تمام مردانگی هایت نمیتوانی بفهمی رنگ صورتی برایم یک دنیاست
نمی توانی بفهمی عشق به لاک قرمز را
گریه کردن بدون خجالت
نماز با چادر سفید
درک کردنش در توانت نیست
منم لیلای عشق زلیخای انتظار.،..
من دخترم چرک نویس هییییییییچ احساسی نمیشوم.....
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 09:55
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ