محمد
می پسندم زمستان را...
که معافم میکند از پنهان کردن دردی که در صدایم می پیچد...و اشکی که در نگاهم می چرخد...
و من به همه می گویم:سرمــــــا خورده ام!!!r
که معافم میکند از پنهان کردن دردی که در صدایم می پیچد...و اشکی که در نگاهم می چرخد...
و من به همه می گویم:سرمــــــا خورده ام!!!r










