محمد
آخـرش مـن نـفهمیدم ایـن کمک مـدرسه ای کـه از ما مـیگرفتن خـرج چـی مـیکردن؟!؛هـر سـال کـه مـیرفتی هـمون مـدرسه داغـون تـر از سـال قـبل بـود!!!
چـند روز پیـش از جـلو مـدرسه قدیـمیمون رد مـیشدم والا بـاید اَشـهَدتو مـیخوندی بـعد مـیرفتی تـو؛ هـر لحظه امـکان ریـزش داشـت!!!
محمد
اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی...
صبح آن روز حتی نگاهت را نسبت به آن شخص تغییر
نده!!! شاید سحرگاه توبه کرده باشد...