یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیـگـه کـار از هـدایـت پـسـرا گـذشـتـه....

ایـنـا رو بـایـد راهـنـمـایـی کـرد!!!:^)

بـرادرا...مـداد ابـروی روغـنـی نـخـریـد....!

ریـزش ابـرو مـی گـیـریـد!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:11
+6
mohsen
mohsen
پسره اومد وسط کلاس تو دانشگاه , داد زدشلوارمو در بيارم ؟همه پسر ها گفتن : دربيـار در بيــار
دخترها همه زير چشمي نگاه مي کردن
.
.
.
.
.
.
.
.
يه دفعه دستشو کرد تو ساکش و شلوار ورزشيشو در اورد !
پسرا : هاهاها :)))
دخترا : ايييييييش دروغگو :|:|:
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:07 توسط Mobile
+5
محمد
محمد
" عـشـق مــا
صــدایـی شــد
در دهـان پـرنـده ای
و بـه دور دسـت هـا رفـت
و بـیـن شـاخ و بـرگ درخـتـان گُــم شـد ... ! "
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:04
+5
محمد
محمد
به نظر من درستش اين بود كه دماغ بالاى چشم باشه!!!
كه آدم بتونه چشمشو زير پتو نگه داره دماغشو بيرونِ پتو...!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:00
+6
محمد
محمد
" مــن در خـیـابـانـی گُــم شـدم
کـه تـــو
دسـتِ خـداحـافـظـی را
تــکـان دادی ... ! "
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:59
+6
محمد
محمد
" چـه مـی شـود اگــر
زنـدگـی ام کـه چـون درِ بـسـتـه ای مـی مـانـد
نــاگـهـان بـه صـدا درآیـد
و تـــو پـشـتِ آن بــاشـی ... ! "
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:53
+4
محمد
محمد
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﻬﺶ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﮕﻢ ﻭﻟﯽ ﻧﮕﻔﺘﻢ!

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﺴﺘﻢ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﮐﻨﻢ ﻭﻟﯽ ﻧﮑﺮﺩﻡ!


ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﺷﺮﺍﯾﻄﺶ ﻫﻢ ﺗﺮﮐﺶ ﻧﮑﺮﺩﻡ!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:43
+5
محمد
محمد
ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﺴﺮ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ نفر رو ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﺑﻪ ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﺵ ﺩﺳﺖ ﻧﺰﺩﻩ ﭼﻨﺪﺷﻢ ﻣﯿﺸﻪ !!!
ﭘﯿﺶ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﯾﺎ ﻋﺰﺍﺩﺍﺭﻩ ﯾﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﭘُﺮ ﺷﻪ ﻣﺪﻟﺸﻮ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ ﺣﺘﻤﺎ !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



دخـتـر کـوچـک بـه مـهـمـان گـفـت:

"مـی خـوای عـروسـکـامـو بـبـیـنـی؟!؟"

مـهـمـان بـا مـهـربـانـی جـواب داد:

"بـلـه...حـتـمـا..."

دخـتـرک دویـد و هـمـه ی عـروسـک هـا رو آورد...بـعـضـی از اونـا واقـعـا بـا نـمـک بـودن...ولـی در بـیـن اونـا یـک عـروسـک خـیـلـی قـشـنـگ دیـگـه هـم بـود....

مـهـمـان از دخـتـرک پـرسـیـد:

"کـدومـشـونـو بـیـشـتـر از هـمـه دوست داری...؟!؟"

و پـیـش خـود فـکـر کـرد:(حـتـمـا اونـی کـه از هـمـه قـشـنـگ تـره...!)

امــا خـیـلـی تـعـجـب کـرد وقـتـی کـه دیـد دخـتـرک بـه عـروسـک تـکـه پـاره ای کـه یـک دسـت هـم نـداشـت اشـاره کـرد و گـفـت:

" ایـنــو!! "

مـهـمـان بـا کـنـجـکـاوی پـرسـیـد:

" ایـن کـه زیـاد خـوشـگـل نـیـسـت!!!"

دخـتـرک جـواب داد:

"آخـه اگـه مـنـم دوسـتـش نـداشـتـه بـاشـم دیـگـه هـیـشـکـی نـیـسـت کـه بـاهـاش بـازی کـنـه.......اونـوقـت دلـش مـی شـکـنـه....!!!!"

مــهــربــونــی یــعــنــی ایـــن!!!:^)

دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:25
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ