یافتن پست: #در

محمد
محمد
سلام عزیزم؟
خوبی؟
دلم برات خیلی تنگ شده!!
.
گاهی چنان داغونت میکنه که حتی از نفس کشیدنت پشیمون میشی!
و ای کاش حالمان بجای چند بار در روز سالی یکبارپرسیده شود..
اما نه از روی ترهم و بازیهای کودکانه!!!
.
راستی: حالت خوب است!! دلم برایت مثل فردا تنگ است!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:24
+6
محمد
محمد
بهزيستي نوشته بود:
.
شير مادر ، مهر مادر ، جانشين ندارد..
شير مادر نخورده ، مهر مادر پرداخته شد..
پدر يك گاو خريد!
و من بزرگ شدم...
اما هيچكس حقيقت من را نشناخت!!
جز معلم رياضي عزيزم!
كه هميشه مي گفت:
گوساله ، بتمرگ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:22
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

امروز فهمیدم معلم شیمی‌ مون خیلی‌ خنگه ))



امتحان داشتیم یه سوال بود آیا می‌دانید منیزیم چیست ؟؟



منم نوشتم بله می‌دانم





پدسّگ نمره نداده بهم:|



حالا این هیچ…



سوال بعدی نوشته اگر چوب داخل دریا بیفتد چه اتفاقی‌ رخ میدهد؟



منم نوشتم خیس میشود



به این جواب هم نمره نداده بود:|



لعنت به هرچی‌ ستمکار و خدا نشناس


دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بچه که بودم باد کنکم که میترکید بعد از اینکه مثل خر عر میزدم؛



یه تیکه شو برمیداشتم میکشیدم روی یه لیوان و



باهاش طبل درست میکردم..!



بعدم کلی از خوشی مثل اسب شیهه میکشیدم







می خوام بگم همچین بچه های قانعی بودیم ما...



از یه بادکنک پاره هم نمیگذشتیم ..!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 18:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکی از خــــــز ترین حرکات بعد از کات کردن دوس دخدر پسرا اینه ک:



















ب هم اس اشتباهی میدن برا تحریک طرف :|


دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 18:52
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر فامیلمون پنج سالشه اومده خونمون بهم میگه:وای عزیزم چقدر بزرگ شدی؟؟؟ یه لحظه خواستم بگم عمو چی واسم خ[!]؟؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 18:50
+5
محمد
محمد
بعضی رابطه هام هست یهو شوخی شوخی جدی میشه...
انقدر که میشه "عشق"...
بدیش اینه که طرف هنوز شوخی گرفته...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 18:26
+7
محمد
محمد
-_- خیــلی طوفـــانیه دریــــا امشبــــ ، مگـــه موجــا تورو با کـــی دیدنـــ ؟؟؟ -_-

وقتـــــــی تو هستــــــی دیگــــر همـــــه فرامـــوشنـــــد ...
بگــــذار در گوشـــت بگـــویم " میخـــــــواهــــــــت "
شایـــــد این خــــلاصه تمـــــــامِ حـــرفهــــای عاشقــــانه دنیـــــا باشــــد ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 18:20
+3
mohsen
mohsen
بی حوصلگی یعنی دوتا هدفون
.
.
.
قفل رو یه مــوزیک
.
.
.
تنهایی یعنی روزهای روتین
.
.
.
غرق تو دنیایی مجازی
.
.
.
بغض یعنی یکی بپرسه دردت چیه بگی " نمیدونم "
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 17:09 توسط Mobile
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ