یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خیلی سختِ نگه داشتنِ بغض پشت تلفن...!!!







مخصوصاً وقتی که میخواهی نفهمه هی قورتش میدی هی...







اما آخرهم چیکه چیکه اشکات گونه ها تو خیس میکنه







اون موقع ست که یهو تلفنُ قطع میکنی







بعدشم میگی خودش قطع شد خیلی درد داره...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 11:39
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طرف با دوستش میرن
ﻣﯿﺮﻥ ﻣﺸﻬﺪ ﻫﺘﻞ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ .. ﻣﯿﺮﻥ
ﺯﯾﺎﺭﺕ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﻫﺘﻞ ﺭﻭ ﮔﻢ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... ﺩﻭﺳﺘﺶ ﻣﯿﮕﻪ
ﻭﺍﺍﺍﯼ ﻭﺳﺎﯾﻞ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ؟ غضنفر ﻣﯿﮕﻪ ﻭﺳﺎﯾﻠﻤﻮﻥ ﺑﻪ ﺩﺭﮎ ﻫﺘﻞ
ﻣﺮﺩﻣﻮ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﯾﻢ



دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 11:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی کسی را عاشق خودت میکنی . . .





در برابـــرش مسئولـــی . . .





در برابـــر اشکهایش . . .





شکستن غرورش . . . .





لــحظه های شکستن در تنهایی . . . .





. . .و اگر یـــادت بـــرود ! !





در جایـــی دیگر سرنوشــــت به یادت خواهـــد آورد . . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 11:33
+3
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
  • asalam (11 رای و 55 درصد )
  • sanaaz (9 رای و 45 درصد )
آخرین ویرایش توسط administrator در [1392/09/20 - 23:55]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 23:54
+15
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
تر که رو با دوستش تو سرقت بانک میگیرن، قاضی بهش میگه: شما محا ربین حکمتون اعدا مه! تر که میگه: یعنی چی؟ قاضی میگه: یعنی جنگ  با خدا! تر که به رفیقش میگه بی  پدر نگفتم تیر هوایی نزن!بفرما خورده به خدا {-18-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 22:45
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 22:37
+8
AmirAli
AmirAli
من نمی دونم اون استادی که ترم قبل از درسش افتادم

این ترم دوباره با چه رویی می خواد بیاد سر کلاس !؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 19:55
+5
AmirAli
AmirAli
تصمیم گرفتم از فردا شروع کنم به درس خوندن ، واسه همین میخوام تا جایی که توان دارم

 امشب بیدار بمونم که فردا رو دیرتر شروع کنم …
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 19:41
+5
AmirAli
AmirAli
رفیقم گوشی glx خریده

حالا گیر کرده تو جیبش در نمیاد

هیچی دیگه برد نمایندگی درستش کرد

الان مثل روز اول داره از جیبش در میاد :|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 19:39
+5
AmirAli
AmirAli
ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﺭﺳﺎﻝ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﻫﺎ ﺩﺭ ﻧﺸﺴﺘﻦ ﺗﻮ ﻟﮑﺴﻮﺱ، ﺑﻨﺰ ﻭ ﺑﯽ ﺍﻡ ﻭ ﺩﺍﺷﺘﻦ، ﺍﻻﻥ ﻣﻦ ﺗﻮ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﺩﺍﺭﻡ!

ﺍﺣﺘﻤﺎﻻ ﺳﺎﻝ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﺣﺲ ﺭﻭ ﺭﻭﯼ ﺩﻭﭼﺮﺧﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 19:33
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ