یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 17:56
+7
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
آخرین ویرایش توسط AsiyE در [1392/09/21 - 17:43]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 17:42
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خدایا ......قسمت و حکمتت رو بزار واسه اونهایی که درکش میکنن.....

واسه منه نفهم......فقط معجزه کن..................

دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 17:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﮐـﯽ ﮔﻔـﺘﻪ ﺩﯾـﻔﺮﺍﻧﺴـﻞ ﻭ ﺍﻧﺘـﮕﺮﺍﻝ ﻫﯿـﭻ ﺟـﺎﯼﺯﻧـﺪﮔﯽ ﺑـﻪ ﺩﺭﺩ نمی خوره ؟! هان ؟؟؟

ﺑﻨـﺪﻩ ﺧـﻮﺩﻡ ﺑـﻪ ﺷـﺨـﺼﻪ ﺩﯾـﺮﻭﺯ ﺗﻤـﺎﻡ ﺷﯿـﺸـﻪ ﻫﺎیﺧـﻮﻧـﻤﻮﻧﻮ ، ﺑﺎ ﺟـﺰﻭﻩ های همیـﻨﺎ ﭘـﺎﮎ ﮐـﺮﺩﻡ !!!! بعلــههههه
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 17:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز مامانم برای نهار یه مرغ درسته ی بزرگ رو گذاشته بود تو فر بعد برای اینکه خلاقیتش رو به رخ بکشه یه چندتایی بلدرچین کوچولو هم گذاشته بود کنارش و یه بلدرچین هم تو شیکمش ؛ خلاصه نشستیم سر سفره خواهرم قاشق رو زد تو سینه مرغه یوهویی بلدرچینه از توی شیکم مرغه پرید بیرون و چنان جیغ ۲۴رنگی زد که همسایه بغلی زنگ زد به آتشنشانی و ۱۱۰ !

بهش میگم چته ؟ میگه نیگا کن این مرغ بدبخت جوجه داشته تو شیکمش …

هیچی دیگه از ظهر دارم تیکه های سفره رو که گاز زده بودم از لای دندونام در میارم !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 17:23
+4
بهناز جوجو
بهناز جوجو

یه “دوستت دارم”هایی هم هست …میدونی دروغه ها … ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه …!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 16:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا هروقت من دلم برا یه بدبخت بیچاره ای میسوزه بهم میگن دلت برا خودت بسوزه؟ ینی انقدر من بدبختم که باید برم به حال خودم بسوزم؟!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 16:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست دارم دکتر زنان زایمان شم وقتی از اتاق عمل بیام بیرون سرم بندازم پایین بگم متاسفم بچه ناقص به دنیا اومده.....! بعد در حالی ک همه از ترس خشکشون زده پدر بچه از من بپرسه :چه مشکلی داره؟ منم دستامو بزارم رو دلم هار هار بخندم و بگم: پسررررررررره!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 16:37
+4
...::: M.E.H.D.I  :::...
...::: M.E.H.D.I :::...
من هیچوقت از دست دیگران ناراحت نمیشوم، فقط نظرم را
در موردشان عوض میکنم !

"من و آل پاچینو 2تایی "
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 13:34
+5
alireza
alireza
انقدر بیکار نباشیم با احساسات هم دیگر بازی کنیم تا از بیکاری فرار کنیم/

دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 13:32
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ