یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مـــورد داشـــتیم کـه تـو عروســـی رفــیق دومـــاد یهــــوووووو داد زده:



دامــاد چقـــدر انتــره ، ایشالا مبــارکش بــــاد!



عــــروس ازون بدتـــره ، ایشالا مبـــارکش بـــاد!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بار استامینوفن خوردم، ازم پرسید:



الان دقیقن کجات درد مکینه که منو خوردی؟



اومدم بگم سرم!



یادم اومد قرصا که حرف نمیزنن



فهمیدم اشتباهی ترامادول خوردم گیج میزدم..! :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 21:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﭼﻘﺪﺭ ﺷﯿﺮﯾﻨﻪ ﻭﺳﻂ sms ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﺑﺒﺮﻩ ﺻﺒﺢ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﻧﻮﺷﺘﻪ :

ﻗﺮﺑﻮﻥ ﻋﺸﻘﻢ ﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﺑﺶ ﺑﺮﺩﻩ ...

ﻣﻨﻢ ﯾﻪ ﺷﺐ ﻭﺳﻂ sms ﺑﺎﺯﯼ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺑﺮﺩ ﺻﺒﺢ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﻧﻮﺷﺘﻪ :

ﻣُـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــﺮﺩﯼ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

صدامو داری
به احترامت هیچوقت حتی ، من
نمینداختم نگامو جایی
رفتی با اینکه میدونستی
تو رو دوست داشتم و رو هیچکی نی اون حسی
که رو تو بود و هست
شاید از اولشم من بودم که نباید میذاشتم رو تو دست
رو همه خوبی هام بستی چطور چشاتو
هیس هیچی نگو فقط ببر صداتو
ببین چه دپرسم ببین چه بی حسم
دیگه من حتی به خودمم نمی رسم
اصلا بی خیال
دیگه گذشت از درد و دل
منو تو هردو تامون شدیم دیگه هر دو ول
یه شب با این ،یه شب با اون
هزار تا کصافط کاری داریم به همرامون
منکه از تو بیشتر بود حاشیم
منکه حتی اگه تو نباشی ام
فقط به تو فک میکنم و تورو میخوام
چیه فک کردی مثل تو لا…ش.یــــم
دیگه خستم از خاطرات موندگارت
بدم میاد از اون نگاهت
برو نمیخوام بر گردی پیشم چون
خوب میدونم که کنارش خوبه حالت
قتی نیستی معاشرت با همه سخته
بگو مست کنار کی میخوابی آخر هفته
ها چیه چپ نگاه میکنی طلب کاری؟
جدیداً در اومدی از فاز طرفداری
دل من ، با دل تو، که یکی نیست
بد بخت قیافتو ببین، ترکیدی
مسیرامون هم از هم جداست ،دیدی
باشه تو خوبی اصلا تو راست میگی
چیه، فک کردی مثل تو هولم
مو بیچاری یکی لم داده تو بغلم
تو که رفتی حرمت یه سری چیزارو
جلو دوستام نگه میداشتی اقلاً
خوتو ببین که چقد فس فسی
منم یه عصبی استرسی
که به همه میپرم چون هیچوقت دوست نداشتم
که ببینم اسم تو میاد کنار اسم کسی
راستی بگو بینم هنوز باهاشی یا
این بد بختم رفت قاطی داداشیا
قاطی همونایی که کردی تو بهشون بدی
همون بیچاره هایی که دورشون زدی
آخه خیانت کردی به من تو چطور
تو اون حالت باید میگرفتم مچتو
برو خوش باش باهاش ولی بدو
که زودگذره این روزای خوش تو
خیالت تخت که واست دل ، تنگ نمیشه
بعد تو به هیچکسی دلگرم نمیشه
چرا نگران منی حالمو میپرسی
حال من، که از این بهتر نمیشه
پس بهتره که ندیم به دوستیمون کشش
تو هم خواهشا دیگه از ما بیرون بکش
چون دیگه مهم نیست بخوای باشی تو با کسی
سریعتر خوشحالم کن، با یه خداحافظی
فوق العادس این اهنگ.منکه از شنیدنش سیر نمیشم


دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش بودن هـــــــا را قدر بدانیـــــــــــم  به خدا قســــــم  نبودن هــــــا  همین نزدیکی اســــــــــــت ....
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:35
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فرانسویا میخان بگن متاسفم عذر میخام

میگن : ژ گیگقت اکسکوزه موا

اینقدر بهشون فشار میاد وقتی اینو میگن

سعی میکنن هیچ وقت کاری نکنن عذرخواهی بخواد !:D
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:20
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

درد که میگیرد قلبــم

لبخنـــد میزنم

یادگـــار توست آخه!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد!















لطفاهی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟!















دلتنگی معنی ندارد... درد دارد.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:04
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ