یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

حالت چشم هنگام درس دادن استاد :

(-.-) (-.-) (-.-) (-.-)

وقتى استاد خبر امتحان رو میده :

(O.o) (O.o) (O.o)

موقع امتحان :

(←.←)(→.→)(←.←)(→.→)

وقتى استاد سر جلسه حواسشو جمع میکنه برای مچگیرى :

(↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)

وقتى نمره ها رو میزنن :

(⊙⌒⊙)(⊙⌒⊙)(⊙⌒⊙)

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 19:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این چه حرفی‌ست که در عالم بالاست بهشت؟

هر کجا وقت خوش افتاد، همان جاست بهشت

دوزخ از تیرگی بخت درون تو بود

گر درون تو تیره نباشد، همه دنیاست بهشت
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 19:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

جای من خالیست

من کجا گم کرده ام آهنگ باران را؟...

من کجا از مهربانی چشم پوشیدم؟....

می شود برگشت...

می شود برگشت و د ر خود جست وجویی داشت

در کجای کودک ده ساله در دلواپسی گم شد

در کجا دست من و سیمان گره خورده اند

می شود برگشت...

تا دبستان راه کوتاهیست

می شود از رد باران رفت

می شود با سادگی آمیخت

می شود کوچکتر از اینجا و اکنون شد

می شود کیفی فراهم کرد

دفتری را می شود پر کرد از آئینه و خورشید

در کتابی می شود روئیدن را تماشا کرد

من بهار دیگری را دوست می دارم

جای من خالیست

جای من در میز سوم در کنار پنجره خالیست

جای من در درس نقاشی

جای من در جمع کوکب ها

جای من در چشم های دفتر خورشید

جای من در لحظه های ناب

جای من در نمره های بیست

جای من در زندگی خالیست

می شود برگشت...

اشتیاق چشم هایم را تماشا کن



می شود در سردی سر شاخه های باغ جشن رویش بیافروزیم

دوستی را می شود پرسید

چشم ها را می شود آموخت

مهربانی کودکی تنهاست

مهربانی را بیاموزیم...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 19:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سیـگـاری که نـبـاشـی



مجـبـوری آه بـکـشـی



دود نـدارد



امـا تا دلـت بـخـواهـد درد دارد



تو رفـتـه ای و مــــن



بـسـتـه بــسـتـه درد مـی کـشـم....!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 18:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کاش می‌دیدم چیست

آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است

آه وقتی که تو لبخند نگاهت را

می‌تابانی



بال مژگان بلندت را

می‌خوابانی

آه وقتی که توچشمانت

آن جام لبالب از جان‌دارو را

سوی این تشنه جان سوخته می‌گردانی

موج موسیقی عشق

از دلم می‌گذرد

روح گل‌رنگ شراب

در تنم می‌گردد

دست ویرانگر شوق

پرپرم می‌کند ای غنچه رنگین، پرپر



من در آن لحظه که چشم تو به من می‌نگرد

برگ خشکیده ایمان را

در پنجه باد

رقص شیطان خواهش را

در آتش سبز

نور پنهانی بخشش را

در چشمه مهر

اهتزاز ابدیت را می‌بینم



بیش از این سوی نگاهت نتوانم نگریست

اهتزاز ابدیت را یارای تماشایم نیست

کاش می‌گفتی چیست

آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است



فریدون [!]

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 18:49
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
چوپونه شب عروسیش از حجله میاد بیرون داد میزنه:
خدایا با آدم چقدر حال میده... {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 18:01
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بعضیا هم باید بگیم:درسته ادعات مثه دلار هی بالا میره ولی شعورت همچنان مثه ریال پایینه :)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 16:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم هر وقت میخوام صبح زود بیدار شم درس بخونم 50 بار ساعت میذارم.بعد تا دهمی که بیدار نمیشم سر یازدهمی هم بلند میشم همه ی تایم ها رو خاموش میکنم مثل خرس میخوابم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو با دوستشو تو سرقت بانک میگیرن ، قاضی بهش میگه شما محاربین حکمتون اعدامه

طرف میگه یعنی چی ؟؟

قاضی میگه یعنی جنگ با خداااا !!!

یارو به رفیقش میگه: بی پدر نگفتم تیر هوایی نزن بفرما خورده به خداکو
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:39
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ