یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قیافه یارو ی جوریه ک مگسم روش نمیشینه، اونوقت اسم بلوتوثشو گذاشته: "دزد دلها"!!!!!
من دیگه عرضی ندارم !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدم باید یکیو داشته باشه که ساعت ۳نصفه شب بهش اس ام اس بده:

دلم گرفته...

اونم جوابش این باشه :خفه شو بگیر بخواب!

والا، ۳نصفه شبه شوخی که نیست!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 19:44
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

آدم ها در هر دیدار ، هر آغوش ، بعد هر لبخند ، تکه هایی از خودشان را …
تکه هایی از دلشان را جا میگذارند …


دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 19:37
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

گاه اندیشه داشتن یه دوست خوب بهترین دلگرمی زندگیست و تو همان اندیشه ای …


دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 19:34
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
گاهی گاز گرفتن بی دلیل ترین شکل محبته …
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 19:32
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دل هیچکس نمی سوزد به حال غمناکم
مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 19:07
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خوشبختی یعنی …
قلبی را نشکنی ، دلی را نرنجانی ، آبرویی را نریزی و دیگران از تو آسیبی نبینند
حالا برو ببین چقدر خوشبختی !


دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 18:56
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

یاد یاران قدیم نرود از دلِ تنگ
چون هوای چمن از یاد اسیرانِ قفس


دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 18:27
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
همه دل می بندند …
تو از من ، چِشم !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 18:25
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ