یافتن پست: #دل

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دست بر دلم نگذار رفیق میسوزی ، داغ خیلی چیزها در دلم مانده
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 18:23
+2
farhad_jf
farhad_jf
من در ميان مردمي هستم

که باورشان نميشود تنهايــــم

ميگويند خوش بحالت که خوشحالي

نمي دانند دليل شاد بودنم باج به آنهاست

براي دوست داشتن مــــــــن...

دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 17:49
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
به احساسات خود بیاموز نفس نکشد ، هوای دلها آلوده شده !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 17:43
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

چه پر جرات میشود در برابرت …
کسی که میفهمد از ته دل دوستش داری


دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 17:42
+1
saman
saman
خيلی سخته عاشق

کسی باشی که روحشم

خبر نداشته باشه

اما خيلی شيرينه که

يواشکی عاشقانه

نگاهش کنی

و توی دلت بگی

خیلی دوستت دارم ...!!!

کاش میدونستی............؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 17:34
+3
saman
saman


گفتم : دل ميخري؟!


پرسيد چند؟!


گفتمش: دل مال تو، تنها بخند.


خنده کرد و دل ز دستانم ربود


تا به خود باز آمدم او رفته بود دل


 ز دستش روي خاک افتاده بود


جاي پايش روي دل جا مانده بود



دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 17:33
+3
saman
saman
به سلامتی اون دختری که وقتی یه کمری براش بوق زد تو دلش گفت: هه! فکر کردی بنز عقبیو ندیدم؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 17:24
+3
sahar
sahar


انتظارت چه زیباست وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادم و تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی .


دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 13:24
+4
sahar
sahar


روزم سیه . حالم تبه کردی . تو کردی//ای دل بسوزی .هر گنه کردی تو کردی


دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 13:08
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/08/6 - 21:54]
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 21:48
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ