یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امشب بیا و حس مرا بی قفس بکش
از راه دور بوی تنم را نفس بکش

یر دشتهای بی کسی ام ، هر شقایقی
روییده بود ، چیده ، کمی خار و خس بکش

طعمی که بوسه ام به لبانت چشانده بود
مثل شراب یا عسل ، اصلا نه ، گس بکش

خیری از عشق با تو ندیدم بیا کمی
بگذر از این ریا و مرا پر هوس بکش

من تشنه ام که همشب تنهایی ات شوم . . .
ای دل بخواب و باز خیالی عبث بکش . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 19:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 19:04
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 19:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 19:01
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
من اگر عاشقانه مى نويسم نه عاشقم... نه معشوق کسی فقط می نويسم تاعشق يادقلبم بماند دراين ژرفای دل کندن ها و عادتها و هوس ها فقط تمرين آدم بودن ميکنم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 17:54
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
اینجا دلی تنگ است آنجا سَری گرم است عجب عدالــتی :(
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 17:52
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
اولين كسى كه عاشقش ميشى دلتو ميشكونه و ميره . دومين كسى كه دوست داشته باشى ، و از تجربه قبلى استفاده كنى ، دلتو بدتر ميشكنه و ميزاره ميره ، بعدش ديگه هيچ چيز واست مهم نيس . و از اين به بعد ميشى اون آدمى كه هيچ وقت نبودى . ديگه دوستت دارم برات رنگى نداره . و اگه يه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو ميشكونى كه انتقام خودتو از اين بيچاره بگيرى . و اون ميره با يكى ديگه ..... ... اينطوريه كه دل همه ادما شكسته ميشه...‎
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 17:18
+1
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
دیدگاه  •   •   •  1392/08/5 - 10:35
+5
ساناز
ساناز
و امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری که آدم نه خودش میداند دردش چیست و نه هیچ کس دیگر فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود دلش آغوش گرم میخواهد...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/4 - 19:59
+6
ساناز
ساناز


فراموش نکنیم که اگر دلی را بردیم شکستیم ، گذشتیم و رفتیم … روزگار حافظه خوبی دارد ، هرگز فراموش نمی کند !


دیدگاه  •   •   •  1392/08/4 - 19:45
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ