یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 19:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در قحطی تــــــــــو

چه دل خوشی دارند

بیهوده می آیند و می روند ...!

این نفسهای من..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 19:29
+5
xroyal54
xroyal54
بعضی آدمارو نمیشه داشت فقط میشه یه جور خاصی دوستشون داشت بعضی آدما برا این نیستن که برای تو باشن ، یا تو برای اونها اصلا به آخرش هم فکر نمیکنی اونا برا اینن که دوستشون داشته باشی اونم نه دوست داشتن معمولی ، نه حتی عشق یه جور خاصی که اصلا هم کم نیست ! این آدما حتی وقتی دیگه نیستن توو کنج دلت تا ابد دوست داشته خواهند شد ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 19:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تلخ می گذرد...

این روز ها را می گویم !

که قرار است از تو
که آرام جان لحظه هایم بودی ،

برای دلم

یک انسان معمولی بسازم...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 19:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاغا به نظر من تنها دلیل طلاق

ازدواجه...

والسلام...

والله اعلم بحقایق المور...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 19:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
براے دل خـــودم مے نویسم ...

براے دلتنگــے هایــم

براے دغدغــہ هاے خـــودم

براے شانہ اے کہ تکیہ گاهــم نیستــــ !

برای دلے کہ دلتنگم نیست ...

براے دستے کہ نوازشگــ ـــر زخـم هایم نیست ...

براے خودم مے نویســـم !

بمیـ ــرم براے خـ ـودم کہ اینقـــدر تنهاستـــ !.!.!.!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 16:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 16:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 16:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بی تو دلم میگیره!
شاید فكر كنی كه چقدر راحت شبام روز میشه و چه راحت روزام شب!
شاید به خودت بگی چه راحت عبوركرد!
شاید بخوای هرجور دیگه در مورد من فكركنی!!
شاید دلت بخواد حرفی هم بزنی!
شاید باورت نشه:
بدترین خنده هامو این روزا دارم!!!
بدترین لحظات مال این روزاست!!
بدترین خاطرات مال بی تو بودنه!
آره بی تو بدترینها مال منه!!!
هر روز هم بدتر میشه!!
من نتونستم عبور كنم...
موندم!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:38
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ