یافتن پست: #دل

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
به سلامتی اون که اگه بدونه چقدر دلتنگشم خودش از این همه دوری و نبودن خجالت میکشه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اونایی که میگن ما میریم فیس دوغ فقط واسه تبادل اطلاعات همونایی هستن که میرن تایلند واسه دیدن مناظر طبیعی !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:02
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
۞۞۞۞....۞۞............۞۞........۞۞۞۞.......................۞۞
۞۞۞۞.....۞۞..........۞۞......۞۞۞۞۞۞...................۞۞
......۞۞......۞۞.........۞۞....۞۞............۞۞................۞۞
۞۞۞۞.......۞۞......۞۞....۞۞...............۞۞..............۞۞
۞۞۞۞........۞۞....۞۞.....۞۞...............۞۞..............۞۞
......۞۞.........۞۞...۞۞.......۞۞............۞۞................۞۞
۞۞۞۞..........۞۞۞۞...........۞۞۞۞۞۞......۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞.............۞۞..................۞۞۞۞.........۞۞۞۞۞۞تقدیم به ادلیست گلم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:58
+4
xroyal54
xroyal54
دلم تنگ شده...
واسه روزایی که چادر مادرمو محکم میگرفتم تا گم نشم...
واسه روزایی که منوبغلش میکرد و سرمو زیر چادر میکرد تا سرما نخورم...
...دلم تنگ شده واسه روزایی که رو دستش یه خواب راحت داشتم...
واسه روزایی که مریض بودم و تا صبح بالا سرم بود...
خیلی دلم تنگه خیلی...
سلامتی همه ی مامانای خوب و دوست داشتنی...که بهمون ثابت کردن عشق یعنی چی!!!!!!!
....واسه ی یک دوست دارم واقعی دلم تنگ شده.....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:08
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
گاهی …
برای کشتن کسی که توی دلت زنده ست ، باید هزار بار بمیری !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 13:53
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دكتر نظام وظیفه پسر لاغری را معاینه كرد و در برگه نوشت:
- معاف، به دلیل ضعف جسمانی.
پسر لاغر با خوشحالی گفت: آخ جون! فوری میرم زن میگیرم.
دكتر نوشت: و همچنین ضعف عقلانی... :))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 13:21
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دلتنگی شوخی سرش نمی شود
دلتنگی موریانه است و من هنوز آدم نشده ام
من هنوز چوبی ام !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 12:39
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
@NEGAR1992



شادی را علت باش نه شریک ، و غم را شریک باش نه دلیل


دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 11:05
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
کنارم که خیلیا هستن ، دلم پیش تو آرومه !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 10:59
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ