یافتن پست: #دل

be to che???!!
be to che???!!
نمي دونم از كــجا شروع كنم قصه تلخ ســـــادگيمـــو

نمي دونم چرا قسمت مي كنم روزاي خوب زندگيمو

چــــــرا تو اول قصه همه دوســـــــــم مــــــــــــي دارن

وسط قــــــــــصه مي شه سر به سر من مـــي ذارن

تا مي خواد قـــــصه تموم شه همه تنهام مــي ذارن

مــــــي تونم مثل همه دورنگ بـــــاشم دل نــــبازم

مــــــي تونم مثل همه يه عـــــشق بادي بــــسازم

تا با يك نـــــيش زبــــــون بتركه و خراب بـــــــــــشه

تا بـــــــيان جمعش كنن حباب دل ســــــــراب بشه

مــــــي تونم بازي كنم با عشق و احساس كسي

مـــــــي تونم درست كنم تـــــــرس دل و دلواپسي

مــــــــي تونم دروغ بگم تا خودمو شــــــــيرين كنم

مــــــــي تونم پشت دلا قايم بشم كــــــــمين كنم

ولي با اين همه حــــــــرفا باز مـــــــــــنم مثل اونام

يه دروغگو مـــــــي شم هميشه ورد زبــــــــــــــونا

يه نفر پيدا بـــــــشه به مـــــــــن بگه چيكار كــــنم

با چه تيري اوني كه دوسش دارم شكار كنم ؟؟؟؟

من بايد از چي بفهمم چه كسي دوسم داره ؟؟؟

توي دنيا اصلا عشق واقعي وجود داره .........؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 14:05
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


گذشت ، دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم حالا یک بار از شهر می رویم … یک بار از دیار … یک بار از یاد … یک بار از دل … و یک بار از دست …


دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 13:27
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


پشت آن پنجره رو به افق پشت دروازه تردید و خیال لا به لای تن عریانی بید من در اندیشه آنم که تو را وقت دلتنگی خود دارم و بس


دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 13:19
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


کاش دفتر خاطراتم چـــراغ جــادو بـــود! تـا هـــروقت از ســر دلـتنـگــی ... به رویـش دست می ‌ڪـشیدم ، تــو از درونـش ... بـا آرزوی من بیـــرون مـی آمدی ... !!!


دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 12:59
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


هر وقت که میخوام از خونه بیرون بیام دلمو به دیوار گل میخ میندازم با خودم هیچ جا نمیبرمش پدرسوخته رو . بعضی وقتا زورش از عقل بیشتره ...


دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 12:57
+2
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 12:55
+5
sayeh
sayeh
دلتنگی کودکیم یادش بخیر... میگفتیم قهر قهر تاروز قیامت..... ولحظه ای بعد قیامت میشد.........
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 12:43
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


در انــتظــار هیــچ کــس نــیســتم اما هــنوز وقــتی نــویز مــوبایل روی اسپــیکر مــی افتد دلــم می لرزد شــاید تـو بــاشی :(


دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 12:41
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


تنهــایـم … اما دلتنگ آغــوشی نیستــم. . خستــه ام … ولـی به تکیـه گـاه نمـی اندیشــم. . چشــم هـایـم تـر هستنــد و قــرمــز. . ولــی رازی نـدارم… چــون مدتهــاست دیگــر کسی را “خیلــی” دوست ندارم… :(


دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 12:12
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


گاهی باید برای بودن بروی…از میان مردمی که حال و هوایشان عجیب طوفانی است… شاید باران دلتنگیهلیشان برایت ببارد


دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 12:00
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ