یافتن پست: #دل

be to che???!!
be to che???!!

آن زمان كه مرا پير و از كار افتاده يافتي،

اگر هنگام غذا خوردن لباسهايم را كثيف كردم ويا نتوانستم لباسهايم را بپوشم

اگر صحبت هايم تكراري و خسته كننده است

صبور باش و دركم كن

يادت بياور وقتي كوچك بودي مجبور ميشدم روزي چند بار لباسهايت عوض كنم

براي سرگرمي يا خواباندنت مجبور ميشدم بارها و بارها داستاني را برايت تعريف كنم...

وقتي نميخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نكن

وقتي بي خبر از پيشرفتها و دنياي امروز سوالاتي ميكنم،با تمسخر به من ننگر

وقتي براي اداي كلمات يا مطلبي حافظه ام ياري نميكند،فرصت بده و عصباني نشو

وقتي پاهايم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده...همانگونه كه تو اولين قدمهايت را كنار من برميداشتي....

زماني كه ميگويم ديگر نميخواهم زنده بمانم و ميخواهم بميرم،عصباني نشو..روزي خود ميفهمي

از اينكه در كنارت و مزاحم تو هستم،خسته و عصباني نشو

ياريم كن همانگونه كه من ياريت كردم

كمك كن تا با نيرو و شكيبايي تو اين راه را به پايان برسانم


فرزند دلبندم،دوستت دارم

دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 11:32
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
برای همه خوب باش!
آنکه فهمید،همیشه کنارت خواهد بود و آنکس که نفهمید، روزی دلش برای خوبیهایت تنگ میشود {-26-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 11:25
+1
be to che???!!
be to che???!!
يه سري مردا هستن
تيپ هاي سنگين خاصي ميزنن اكثرا مشكي پوشن.
اودكلن خاص ، مثلا لاليك ميزنن
قهوه رو بدون شير و شكر ميخورن ؛ تلخه تلخ !
مردايي كه سوار ماشين مشكيشون ميشن و ساعت 1 شب به بعد تنها تو خيابونا رانندگي ميكنن
در حالي كه يه آهنگ خاصو 100 بار گوش ميكنن همونايي كه تنها كافه و رستوران ميرن .
شبا تنهايي قدم مي زنن و سيگارشون رو بي تفاوت به همه چي مي كشن...
از دور كه نگاشون ميكني ابروهاشون گره خورده تو هم ، همش فكر ميكنن
ولي وقتي نزديك ميري و باهاشون صحبت ميكني با نگاه و آرامش خاصي باهات حرف ميزنن !
اينا بهترين آدما برا درد و دلن .
همونايي كه راجبه همه چيز اطلاعات دارن و نگفته ميفهمن
اما اين مردا يه زمان مثل بقيه مرداي معمولي بودن !!!
اسپورت ميپوشيدن ، با صداي بلند ميخنديدن ، فوتبال ميديدن ، چشم چروني ميكردن و ...
خلاصه عين خيالشون نبود و رنگي بودن !
تا اينكه يه روز، يكل تو زندگي شون اومد عاشق شدن زني كه زندگيشون رو عوض كرد ،
تنهاشون گذاشت و رفت !!!
از اون روز اين مردا خيلي عجيب و خاص شدن .
خلاصه اين مردا از دور خيلي خوب و جذابن ولي اگه بخواي وارد زندگيشون بشي
وقتي بهشون بگي دوست دارم ، غصه رو تو چشاشون ميبيني ... !
انتظار نداشته باش بهت بگن منم دوست دارم !!!
مكالمه هاي تلفنيشون كوتاه و مختصره و اكثرا زياد حرف نميزنن
برا قرارشون عجله و هيجان ندارن ! اين مردا ديگه خيلي سخت اعتماد ميكنن !
اگه بهشون دروغ بگي ، سعي نميكنن ثابت كنن و مچ بگيرن بلكه يه لبخند كوچيك با چشاي خمار ميزنن
و آروم پا ميشن و ميرن وقتي رفتن ديگه هيچ وقت برنميگردن .
حالا حالا ها گذشت ندارن و اصلا فكر نكن دل رحمن ... !
اين مردا بزرگترين درداي دنيا رو تحمل كردن يادت نره ديگه هر دردي براشون درد نيست
آخرین ویرایش توسط asalam در [1392/07/12 - 11:21]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 11:20
+4
be to che???!!
be to che???!!

ميداني درد چيست ؟

نگاهت كه رفت …

نه !!!

شايد شانه اي كه ديگر وجود ندارد …

نه!!!!

دل شكسته ام …

نه!!!

اعتمادي كه ديگر وجود ندارد …

نه!!!!

تنهاييم …

نه!!!!

نميداني .

تو نميداني كه دختر بودن درد است .

دختر كه باشي رفتن نگاه ها و دست ها سخت ميشود.

دختر كه باشي راحتر ميشكني .

دختر كه باشي نگاه ها فرق دارند .

حتي اگر به تمام دنيا خوب نگاه كني

باز تمام دنيا ميتواند به تو بد نگاه كند….

دختر بودن گاهي واقعا يك درد است …. !


 

دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 11:16
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
من نه عاشق بودم
 
و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من خودم بودم و یک حس غریب

که به صد عشق و هوس می ارزید

من نه عاشق بودم

ونه دلداده به گیسوی بلند

و نه آلوده به افکار پلید

من به دنبال نگاهی بودم

که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 11:15
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
مورد داشتیم
مرده بخاطر صندلی تو مترو خودشو زده به حاملگی {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 22:51
+5
saeed
saeed

دستانم شاید، امّـا دلم نمی رود به نوشتن


این کلمات به هم دوخته شده کجا


احساسات من کجا...؟


ایـن بــار


نخـوانده بفهـــم مــرا

دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 22:49
+4
saeed
saeed

دلت تنگه ِيك نفر که باشد،


 


تمام تلاشت را هم که بکني تا خوش بگذرد


 


و لحظه اي فراموشش کني فايده ندارد


 


تو دلت تنگ است


 


دلت براي همان يک نفر تنگ است


 


تا نيايد، تا نباشد، هيچ چيز درست نميشود!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 22:48
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
همیشه تو زندگیم سعی کردم دل کسی رو نسوزونم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی واسه سوزوندن کو    نش از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمیکنم {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 22:46
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
يه موسسه آمارگيري از 100 تا دختر پرسيده دلت براي دوست پسر سابقت تنگ شده ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
در بين جوابها 37 تا فحش جديد و 12 تا حيوان ناشناخته ديده شده {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 21:41
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ