یافتن پست: #دل

mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
به عاشقی گفتند ...!
سال دراز است گفت ! نه به اندازه ی شبی که یک دل شکسته بخوابد ... !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 18:19
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به آنهایی که دوستشان دارید بی بهانه بگویید دوستت دارم بگویید در این دنیای شلوغ سنجاقشان کرده اید به دلتان بگویید گاهی فرصت با هم بودنمان کوتاه تر از عمر شکوفه هاست شما بگویید ، حتی اگر نشنوند . .
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 17:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا؟همه از تو میخواهند بدهی...من از تو میخواهم بگیری...خستگی،دلتنگی و غصه ها را از لحظه لحظه ی روزگار همه آنهایی که دوستشان دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 17:44
+2
بهناز جوجو
بهناز جوجو

آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد / عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 13:10
+6
بهناز جوجو
بهناز جوجو

کاش توی این جاده یه تابلو نصب میکردن واسه دلخوشیم...! " تــو " دو کیلومتر... 

دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 13:07
+7
بهناز جوجو
بهناز جوجو

میخوام که عاشقت بشم ، گل شقایقت بشم / دلم واست تنگ شده بود ، گفتم مزاحمت بشم !

دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 13:06
+5
NeDa
NeDa

جا گذاشته ام دلم را... هرکه یافت مژدگانی اش تمام زندگی ام ... {-35-}

دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 13:03
+5
بهناز جوجو
بهناز جوجو


ﺗﺎ ﺍﻭﻧﺠﺎﻳﻰ ﮐﻪ ﺩﻟﺗﻮﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﺩ . . .ﻭﺍﺳﻢ " ﺷــــــــــــــــﺎﺥ " ﺷﯾﺪ . .ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ " ﮔــــــــــــــــــــﺎﻭ "ﺑﺎﺯﻳﻢ {-7-}


دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 12:56
+5
roya
roya

ببینمت . . .

گونه هایت خیس اســـت . . .

باز با این رفیق نابابت . . .

نامش چ بود؟

هان!

باران . . .

باز با ;باران; قدم زدی ؟

هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .

همدم خوبی نیست برای درد ها . . .

فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر میکنــــــد . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 11:48
+6
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 11:38
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ