یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینکه دلم تنگ میشود،پلان به پلان
نفس به نفس
تراژدی نیست
قلب من مقتول فیلم نامه
است
شخصیت اصلی که تویی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 19:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلشکسته____

او هـــــم آدم اســـــت
اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت
غـــــصـــــه نـــــخور
اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن
یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند
یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد
یک روز شکــــستن را درک مــــیکند
آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 19:04
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این قاعده ی بازی است . . . !
اگر دست دلتان رو شد که دوستش داری ، باختنت حتمی است . . .
مراقبِ آخرین جمله‌ی آخرین دیدار باشید ؛ دردش زیاد است !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 19:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 18:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلتنگ نباش بانو...پاییزبهشت خواهد شد برای موهای تو...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 18:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نم نم باران را




تا شوره زار خشك دل تنگی ام




دشتی سرسبز گردد و آشیان شقایق ها




نقاشی كن سایه بان امنیت را




تا در زیر آن ببافم فرشی از جنس آرامش




و بنشینم




بنشینم در انتظار تو...............
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 18:52
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غمگین گوشه ای نشسته بود!


دلش می خواست یه دل سیر گریه

کنه


همش با خودش می گفت:مگه من چه بدی ای در حقش کردم


که مثل یه

آشغال منو پرت کرد بیرون از زندگیش…..


همون طور که باخودش حرف

میزد بغضش

ترکید…


سرشو روی زانوهاش گذاشت

و زار زار گریه

میکرد…

که یه هو یکی سرشو

گذاشت بغلش و گفت:با تو بودن

لیاقت میخواد

که هرکسی

نداره….


اون تو رو از زندگیش بیرون نکرد بلکه فهمید که تو اونقدر

با ارزشی که لیاقت نگه داشتنتو

نداره….


گرچه واست خیلی

سخته……..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 18:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دستاتو تو رویا همش میگیرم

توخوابم غریبه ها میخوان تو رو ازم بگیرن

دستامو محکم تر بگیر عزیزم

اونای که پاپیچت شدن خدا کنه بمیرن

فاصلمون طولانیه اما هنوز تو قلبم

امیددارم حرف دلم به دست تو رسیده

چشمای من هیچ موقع بارونی نبوده

اما این مدت اشکام به خدا امونمو
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 18:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﻻﯾﮏ ﺯﺩﻥ ﺑﺎﻋﺚ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺷﺪﻥ ﻋﻤﺮ ﺷﻤﺎ

ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ... ؟ !
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﻻﯾﮏ ﺯﺩﻥ ﻓﻘﻂ ﭼﻨﺪ ﺻﺪﻡ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﻃﻮﻝ
ﻣﯿﮑﺸﺪ ... ؟ !
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﻻﯾﮏ ﺯﺩﻥ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺎﺩﯼ ﺩﻝ ﻣﻦ ﻣﯿﺸﻮﺩ ... ؟ !
ﻭ 1 ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﻭ 100 ﺩﺭ ﺁﺧﺮﺕ ﺛﻮﺍﺏ ﺩﺍﺭﺩ ... ؟ !
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﺧﺮﺍﺑﯽ ﻣﺎﻭﺱ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻻﯾﮏ ﺯﺩﻥ
ﻧﻤﯿﺒﺎﺷﺪ ... ؟ !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 18:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردانــه کــه دلت بگیـــرد کــدام زن میخواهــد آرامــت کند…؟


مردانــه که بغض کنے چه زنے توانایے آرام کــردنت را دارد…؟


مــرد که باشــے حق ایــن ها را نــدارے…


مــرد که باشے حـق ات فقـط در دل نگـهداشتن است….


مــرد که باشے از دور نماے ِ کوهـے را دارے , مغـرور و غمگیـن و تنهـا….


مــرد که باشے شـب که دلت بگـیرد


بیچـاره میشـوے...بیچــاره
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 18:31
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ